Hey weet iemand of er internet provider is in belgie zonder downloadlimitien
|
|
Hey weet iemand of er internet provider is in belgie zonder downloadlimitien
daar moet ik je bij teleurstellen ... woon jammer genoeg ook in België en nee, bij mijn weten zijn er geen
¡ uǝdʎʇ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo uɐʞ ʞı
Kijk gewoon naar diverse providers zoals Orange, Tiscali, Hetnet, Planet Internet, Compuserve enzovoort. Kijk wat ze vragen voor 20 mb/s per maand. Dat is, zover ik weet, het hoogst haalbare en snelste verbinding die je kunt krijgen in NL.
Het verschilt nog weleens in prijs, dus het is de moeite rond te kijken.
Tele2 20 mb
moet je btw voor een adsl abo een telefoonaansluiting hebben
"You can't do it, kid. But don't worry, my boy. You're not the only one. No one else can do it. I'm the best!"-
orange zou ook komen nr belgie. Las ik 1/2 maand geleden in de financiele economische tijd
ik ben zelf wel te spreken over orange..
Klantenservice is vrij goed, verbinding stabiel...
Alleen om de nieuwsgroepen moet je hem niet nemen..
Tele 2 zuigt zwaar, kennis van mij heeft de helft van de tijd geen telefoon en hij download met 200 kb/s terwijl hij een 20mb abbo heeft..
Samsung LE32A558 Full HDTV + Samsung HT-Z222
Sony PS3 + Nintendo Wii + NDSi + Samsung R510
Die 20Mbit is de maximum snelheid... het ligt voornamelijk aan de afstand van het huis naar de wijkcentrale... als die heel ver is komt hij inderdaad niet heel hoog...
Ik heb Orange.
En ik heb niks te klagen hier over.
deze van versatel is een hele snelle, De prijs ook!
maandtarief vanaf € 349,-
Downstream tot 1Gbps
Upstream tot 1 Gbps
Geen datalimiet
Beschikbaarheid van 99,9%
Overboeking van 1:1 of 1:4
het is dat je harde schijf niet snel genoeg is, maar anders!
meer info: http://www.versatel.nl/index.php?id=glasvezel
psn id: Terwan
Hey heb een probleem , is dit normaal: volgensmijn isp is mijn downloadspeed 10mb , volgens speedtest.net is 8mb , en ik haal in het echt rond de 350kb :s
"You can't do it, kid. But don't worry, my boy. You're not the only one. No one else can do it. I'm the best!"-
Ligt ook aan de snelheid van de tracker/website![]()
Xbox 360 20GB Premium LIVE: Djordje1
Playstation 3 80GBPSN ID: Djordje010
Bovendien is de snelheid die je ISP zegt dat je krijgt altijd de snelheid onder optimale omstandigheden die niemand echt zelf heeft.