zit er al een tijdje aan te denken om tweedehands een peugeot 205 GTi te kopen... als 2e wagentje voor het weekend ofzo. Er staan er wel een paar op marktplaats enzo maar ik blijf maar twijfelen. Vind die wagen echt een icoon, war denken jullie?
|
|
zit er al een tijdje aan te denken om tweedehands een peugeot 205 GTi te kopen... als 2e wagentje voor het weekend ofzo. Er staan er wel een paar op marktplaats enzo maar ik blijf maar twijfelen. Vind die wagen echt een icoon, war denken jullie?
PSN ID: MR_COMMANDER
Mijn zus had een normale 205. Vind zo'n 205 GTI echt belachelijk vet. Daarnaast hebben ze ook nog eens toffe velgen...
(Het is nu wachten op een opmerking van Martijn90 over mijn velgen)
Tja, je zal het zelf moeten beslissen... Als de lol die je er aan gaat beleven de aanschafprijs rechtvaardigd, dan waarom niet?
Dat is toch een apart wagentjehoorde dat je daar zelfs met een scooterrijbewijs in mag rijden, klopt dat? Snelweg mag je toch niet op
Hmm ja als je het geld hebt is het altijd leuk. Ik zou persoonlijk gewoon één auto houden tenzij je heel veel rondrijdt in het weekend![]()
zijn 2 varianten volgens mij 1 met brommercertifecaat maar die gaat ook maar 45en voor de 'snelle' variant moet je een autorijbewijs hebben.
205 GTI is leuk als je zelf kan sleutelen... 95% van die apparaten zijn helemaal gaar getrapt, daar mag je dan dhet laatste zuchtje uit trappen, die dingen staan vaker in de garage dan op de openbare weg.![]()
als je het geld hebt kan je beter iets jongers kopen, heb je volgens mij meer plezier aan![]()
Laatst gewijzigd door rotjong666 : 16 april 2012 om 19:50
[Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation
PSN: rotjong
het zit zo, in de familie hebben we een peugeot-garage dus ik zou graag zelf ook graag een speciaal peugeotje hebben zoals de 205 1.9 gti (voor in het weekend he) om hem dan binnen enkele jaren eventueel als klassiek icoontje in de toonzaal te zettenik ken wel wat plekjes waar ik nog degelijke gti's kan vinden maar dan moet ik er wel enkele duizenden eurotjes voor over hebben
![]()
PSN ID: MR_COMMANDER
en dan is het maar net hoeveel liefde je voor het merk/type hebt, voor enkele duizendjes is veel te koop qua occasions![]()
[Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation
Weet iemand of het verbod op navigatie met flitspaalherkenning in Frankrijk ook geldt voor buitenlanders. Hoe controleren ze dit eigenlijk?
Iemand de spionage foto's van de Ferrari F70 al gezien? Schijnt tussen de 900 en 1000 pk te krijgen en veel lichter te zijn dat de Bugatti VeyronVind hem er wel wat vreemd uit zien...
![]()
Ben een beetje klaar met Ferrari. Ik ben net in Monte Carlo geweest, je ziet daar meer ferrari's dan Golfjes! Dus nu ben ik Ferrari-moe. Ook een matzwarte Aventador gezien, maar mijn camera deed niet wat ik wilde![]()
Ik heb nu een tijd in een 530 rondgereden (gratis upgrade huurauto), maar ik vind hem ERRUG lekker! Willicht toch maar overwegen ipv de A7...Altijd blijven dromen, toch?
Hee jongens ff een vraagje!
Ik heb over twee weken een proefrit in een Opel Astra 1.4T 140PK, bj 4/2011 zonder Intercooler. Ik wil de auto heel graag kopen, maar ben
bang dat ik er gezeik meekrijg. Het zal mijn eerste auto zijn en heb verder geen verstand van die dingen....
Zolang ik de turbo niet te veel/vaak gebruik dan is er niets aan de hand toch?
En waar hebben jullie je auto verzekerd? Ik ben op allsecure & ohra gaan kijken en daar kom ik het goedkoopst uit voor rond de 80 EUR p/m
Laatst gewijzigd door K_illuminati : 16 juli 2012 om 21:56
"When the tree leaves dance, one shall find flames. The fire's shadow will illuminate the village, and once again, tree leaves shall bud anew" - Hiruzen Sarutobi
Je kan volgens mij de turbo niet 'niet te veel' gebruiken aangezien deze vanzelf "erbij" komt bij een bepaald aantal toeren![]()
Voor een voordelige verzekering zou ik even googlen.
http://www.independer.nl/autoverzeke...FULxzAodaUfOXg
Dus een turbo zonder intercooler kan best?
Nog een vraagje. De auto komt van een dealer.. Kan ik dan onderhandelen over de prijs? Laten we zeggen zo'n 400/500 EUR van de vraagprijs af? ;-)
Ik heb het van de week geprobeerd toen ik ging kijken & toen zei de verkoper koelbloedig nee (wat te verwachten is) :-P
EDIT:
Heeft het een zin om een WA+Volledig Cacso verzekering af te sluiten voor een tweedehandse auto
Laatst gewijzigd door K_illuminati : 17 juli 2012 om 17:07
"When the tree leaves dance, one shall find flames. The fire's shadow will illuminate the village, and once again, tree leaves shall bud anew" - Hiruzen Sarutobi
Ik heb 2 turbo's en heb nog nooit van een intercooler gehoord. Nou heb ik er geen verstand van, maar wat Rotjong al zegt, de turbo kickt vanzelf in! Of heeft die van jouw een cool knopje met de tekst Turbo Boost in de middenconsole![]()
Nee niet gezien ;-)