Als ik nu een Android telefoon zou kopen zou dat, net als K_illuminati zegt, een HTC One X zijn. Maar zoals altijd is er wel iets in zicht waarop je zou kunnen wachten, in dit geval is dat de Galaxy S3 die op 3 mei gepresenteerd wordt.
|
|
Als ik nu een Android telefoon zou kopen zou dat, net als K_illuminati zegt, een HTC One X zijn. Maar zoals altijd is er wel iets in zicht waarop je zou kunnen wachten, in dit geval is dat de Galaxy S3 die op 3 mei gepresenteerd wordt.
Nouja het ligt er een beetje aan waar je voorkeur naar uit gaat. De One S presteert beter maar heeft een kleiner scherm met een lagere resolutie en wat minder geheugen. Als dat grote minpunten zijn is de One X een optie anders zou ik voor de One S gaan. Maar inderdaad de Samsung Galaxy SIII wordt over twee weken gepresenteerd dus daar zou ik nog even op wachten![]()
Ik heb gister maar gewoon de HTC Sensation XE besteld, vond de One-lijn toch wat te prijzig en volgens mij doet de Sensation XE prima wat ik wil. Heeft inmiddels ook Android 4.0 dus ik vind het wel goed. Hoef toch niet het nieuwste van het nieuwste; voor mij is alles al een upgrade (heb nu namelijk de BlackBerry 8700
)
Werk zelf bij Vodafone en ben uitermate tevreden over de Sony Xperia S, HTC One X is ook een leuk ding maar haalt het qua camera bij lange niet bij de Sony.
/ 'Real Madrid' \
Voor de mensen met Sensation XE na de update 4.0 valt de telefoon ook heel de tijd uit bij jullie ?![]()
Ik heb er zelf nog geen last van gehad.
Article 38: "Even in a fight to the death, a Bro never punches another Bro in the groin."
http://www.gamingonly.nl/forum/showt...92#post1481592
Even een dubbel post -_- omdat ik niet 100% zeker wist waar ik dit het beste kan plaatsen ( en omdat ik snel reactie wil xD)Vraag:
ik heb zojuist me mobiel verbonden via bluetooth op me PC (zit in gebouwd in me mobo).
De verbinding is er en het signaal sterkte is 100%.
Als ik de optie gebruik van "De pc als Handsfree-apparaat gebruiken" selecteer, en verbinding wil maken lukt dit.
Nu komt het volgende! Als ik iemand bel hoor ik hem door me speakers. Ik kan zeg niet selecteren door welke speaker dat gaat wat ik vreemd vind als ik in Windows zegt dat me headset de standaard moet zijn en niet me speakers..
Zelfde geld voor het praten met iemand hij hoort me heel zacht. Ik kom er niet achter of dit me mic is van PC of mic van me mobiel die wordt gebruikt!
Heeft iemand hier ervaring mee?
Samsung heeft indirect de naam Galaxy S3 bevestigd. Er is namelijk een app beschikbaar gesteld op Google Play om het evenement van 3 mei live te volgen. Daarin staat 'samsung mobile unpacked galaxy s3 unpack'.
Ik kwam overigens deze foto tegen van een mogelijke Galaxy S3. Erg mooi design!
De Sensation XE is ook een goede telefoon niks mis meeVind je het een fijne telefoon?
Meh jammer dat de Telefoons dunner worden!
Heb Liever een smartphone die 2 - 1.5 cm dik isen lekker grote batterij capaciteit heeft!
Onlags verscheen er een foto van de batterij in s3,en die was dikker dan die foto van martijn.
Formule 1 2011
Hmm weet niet wat ik er van moet denken,vooral het pentile scherm dat valt me erg tegen van samsung.Moet het eerst met eigen ogen zien of het wat is,en vooral die achterkant lijkt erg plastic.Dacht dat ze andere materialen zouden gebruiken....vind hem wel mooier dan de s2 qua uiterlijk![]()
Formule 1 2011
Samsung galaxy s3 stelt me weer eens teleur. Alweer overtreft HTC mij met hun design en interface uiterlijk ook al gebruik ik meestal toch een vanilla launcher bij ICS. Maar ik had overall gewoon meer verwacht an de S3 en vooral kwa design. De massa vindt het blijkbaar geweldige telefoons, maar samsung weet mij nog steeds net ermee te pakken.
Kon niet meer wachten op een nieuwe tel, en heb vorige week maar de Note gehaald. Zo te zien dus niet echt een verkeerde keus![]()
De telefoons worden wel steeds groter en duurder. Een 4.8 inch scherm is toch wel redelijk groot en toch maken ze nog steeds gebruik van goedkoop plastic. Ook een beetje een tegenvaller dat TouchWiz er op het eerste oog hetzelfde uit ziet, wellicht dat het in de praktijk nog wat anders gaat worden. De prijs zal ook wel niet echt laag zijn![]()
Vergelijking met de oude SII
Hands on
Specs:
4.8 inch scherm
8MP camera
Super Amoled HD-type - 1280x720 pixels
Exynos 4 Quad-soc 1.4GHz
2100mAh-accu
16GB, 32GB & 64GB versies (kunnen allemaal ook nog uitgebreid worden met SD)
Dikte 8.6mm en weegt 133 gram
![]()