Wie word de next-gen winnaar denken jullie?![]()
a Xbox 360
b WII
c PS3
|
|
Xbox 360
PS3
Wii
Wie word de next-gen winnaar denken jullie?![]()
a Xbox 360
b WII
c PS3
LOL , Een newbie hier op het forum. Succes met je Topic Mudera ! En de Next-Gen winnaar is PS3only. Dus C![]()
Laatst gewijzigd door vinnie : 4 februari 2007 om 10:57
xbox360
Hey Maka drol, je moet A,B of C kiezen ! Wel volgens de spelregels spelen..
ok drol! A
Drol hier drol daar, wel op jullie taal letten graag. Ik ga voor de Wii dus B.![]()
Nintendo/Wiionly @ Gamingonly
------------------------------------------------------------
You never know~ what hills.... - Starcraft Ghost
Lol, drol is geen scheldwoord Gii. Ik zeg ook Piel tegen me broer en me zus noem ik kutje .. Scheld ik hun dan uit ?Je moet het leuk houden met en om elkaar. Als je allemaal nix meer tegen elkaar kan zeggen, Waar moet je dan zijn ? in de put ? Of op een Heilige Christelijke School... Waar je word opgeleid tot Mietje. Just a TIP.
![]()
Ik heb even een enquete toegevoegd. Zo hou je wat makkelijker stemmen bij.![]()
het is a
ps3 dohhhh!![]()
heheh, Dat vind ik dus ook... 360 is zeker niet een slechte console, maar Ps3 overwint het gewoon. Daar hoef je eigenlijk deze poll niet voor op te zetten, dus... DOHHH !
Eigenlijk zou de titel moeten zijn : Wie word de uiteindelijke Next-gen winnaar ... (tip voor de mods)
Laatst gewijzigd door vinnie : 4 februari 2007 om 11:42
c,Sony Ruled nogsteeds
A: Xbox 360
Denk ik![]()
Ze hebben al een goede naam op de markt + een goede console.
Het netwerk is ook al heel uitgebreid met veel mogelijkheden enzo![]()
De games line-up ziet er ook heel goed uit naar mijn mening![]()
Maarja, voor ieder wat wils toch![]()
Nee, eigenlijk zou de titel moeten zijn: Welke console koop jij/heb jij gekocht?Oorspronkelijk geplaatst door vinnie
Ik bedoel... Het lijkt me logisch dat de 360-bezitters de 360 kiezen als "winnaar" en de PS3'ers de PS3 als "winnaar"...
Plus het feit dat het nog meer dat fanboygedoe oprakelt... Neen, voor mij hoeft zo'n poll niet...![]()