Gebruiker tag lijst

Weergegeven resultaten: 1 tot 8 van 8
    Member
    Punten: 48, Level: 1
    Voortgang Level: 12%, Punten benodigd voor volgend Level: 352
    Totale activiteit: 0%
    Mijlpalen:
    7 dagen geregistreerd

Punten
    48
    Level
    1
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    3DS

Standaard ik zoek tips voor leuke 3ds en ds games.

Platform: 3DS
    Filmpjes: https://www.youtube.com/watch?v=bFBp4ROmXXs
    https://www.youtube.com/watch?v=WNCkRddRiU8

zoals de titel al zegt, ik zoek leuke games voor mijn new nintendo 3ds xl. ik heb pokemon soulsilver en platinum, dead or alive dimensions,resident evil the mercenaries 3d, en new super mario brothers 2. en ik ben van plan beide advance wars titels voor de ds te kopen en aliens infestation. ik houd van old school contra/metroid achtige shooters (je bekijkt het van de zijkant en lekker platform springen en knallen enzo)
    ik ben er niet geheel op tegen om ook een leuke rpg game erop te hebben. animal crossing schijnt leuk te zijn, wat is dat (in een notendop)? en is gta chinatown wars de moeite waard ? en zijn er jets en guns achtige side scrolling vlieg/ruimteschip achtige shooters voor de ds ?
    zijn er racers die de moeite waard zijn ?

dus vertel me aub wat jullie denken dat ik leuk zou vinden.
    hebben jullie games die jullie echt geweldig vinden ? kennen jullie hele leuke 3ds games die niet zo bekend zijn ?

het hoeven niet perse 3ds titels te zijn. het kunnen ook gewoon titels voor de oude ds zijn.

en ik wil graag action replay power saves kopen zodat ik mijn pokedex compleet kan maken in pokemon games waarin ik niet meer online mee kan ruilen. ik wil ook een mew hebben. en alle starter pokemon enzo. en dat is onmogelijk.
    dus hebben jullie ervaring met action replay gedoe op je ds ? is er een groot risico dat je je game kapot en onspeelbaar maakt ?

de video's zijn voorbeelden van wat ik bedoel met contra/metroid achtige games. en jets n guns achtige games.

als ik ergens in deze post de regels breek, sorry. ik heb ze doorgelezen en ik denk dat dat niet het geval is, maar iedereen maakt fouten.
    ik heb ook met een mod gepraat, en die zei dat een collega eventueel dingen in zou kunnen vullen die ik gemist heb.

ik hoop dat mijn eerste forum post een succesvolle is!!!!!!
    Laatst gewijzigd door Link : 28 juli 2016 om 08:26 Reden: edit

Moderator
    Punten: 25.693, Level: 23
    Voortgang Level: 12%, Punten benodigd voor volgend Level: 1.507
    Mijlpalen:
    SocialVeteraan5000 Posts100% TradeZone score10.000 XP500 XP3 maanden geregistreerd250 Posts1 goede deal in TradeZone50 Posts1000 Posts250 XP
    Link's schermafbeelding
    Punten
    25.693
    Level
    23
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Platform
    PC PS3 Wii WiiU DS 3DS

Standaard

Hoi @starscreamM14, prima post hoor.

animal crossing, weet niet of dat helemaal in je straatje past als je veel van actie houdt. Is juist een heel easy-going, casual game. Beetje rondlopen, huisje inrichten, boompjes planten, dingen verzamelen. Op zich wel geinig als je daar van houdt.

Als je Advance Wars leuk vindt, is het misschien de moeite waard Fire Emblem eens te bekijken. Ipv soldaten speel je dan met individuele karakters, die levels omhoog kunnen etc. Maar wel turn-based zoals Advance Wars, veel tactiek. Ook een goed verhaal vaak. Voor de 3DS heb je Fire Emlem Awakening, en Fire Emblem Fates die afgelopen maand is uitgekomen. Voor de oude DS heb je er ook nog wel één geloof ik.

In hetzelfde genre als die side scrolling shooters heb je volgens mij ook Diver voor de 3DS. Is met een duikboot. Ik weet echter niet of het een goede game is, je moet zelf even een review of filmpjes daarvan opzoeken!

Member
    Mijlpalen:
    7 dagen geregistreerd

Punten
    48
    Level
    1
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    3DS

Standaard

diver ? had ik vaag een keer van gehoord. maar was hem al vergeten. ga ik effe checken. en ik heb fire emblem al geprobeerd, ik weet niet of dat wat voor mij is. bedankt voor je input man.

edit: die game heet steel diver en ik heb gezien dat de controls vrij onconventioneel zijn. je doet alles met je stylus geloof ik.
    Laatst gewijzigd door starscreamM14 : 30 juli 2016 om 17:44

Moderator
    Mijlpalen:
    SocialVeteraan5000 Posts100% TradeZone score10.000 XP500 XP3 maanden geregistreerd250 Posts1 goede deal in TradeZone50 Posts1000 Posts250 XP
    Link's schermafbeelding
    Punten
    25.693
    Level
    23
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Platform
    PC PS3 Wii WiiU DS 3DS

Standaard

Steel Diver inderdaad! Oké, ik wist niet dat de controls met de stylus moeten, das niet heel chill nee. Ik heb verder niet heel veel suggesties voor je, speel zelf vooral andere genres . Hopelijk vind je nog wat!

Member
    Mijlpalen:
    7 dagen geregistreerd

Punten
    48
    Level
    1
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    3DS

Standaard

ik heb advance wars dual strike gekocht via marktplaats. er stond eerst dat alleen ophalen mogelijk was en toen ik netjes vroeg of ie hem toch op wilde sturen bleek dus dat ie niet eens wist hoe. dus dat was waarschijnlijk de reden dat ie alleen ophalen had staan. maar geen probleem want hij heeft het geleerd zodat ie de game alsnog op kon sturen naar me. game was 15 euro, verzendkosten 3,95 euro dus ik ben in totaal maar 19 euro kwijt voor een geweldige game. ik geniet met volle teugen. echt een leuk spel en een aanrader. ik ben superblij. nou aliens infestation nog en dan is mijn hobby budget van (inmiddels vorige) maand al op. dan ga ik kijken naar de andere advance wars en castlevania/contra/metal slug. animal crossing klinkt leuk, ware het niet dat ik in het geval dat ik een rustigere game wil spelen, speel ik verder met soulsilver en minecraft. maaar toch bedankt.

p.s. dit is niet echt een druk forum. jij bent de enige die reageert. jammer. maarja, heb je iig minder trolls.

Moderator
    Mijlpalen:
    Link's schermafbeelding
    Punten
    25.693
    Level
    23
    Mentioned
    206 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Platform
    PC PS3 Wii WiiU DS 3DS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door starscreamM14 Bekijk bericht
    ik heb advance wars dual strike gekocht via marktplaats. er stond eerst dat alleen ophalen mogelijk was en toen ik netjes vroeg of ie hem toch op wilde sturen bleek dus dat ie niet eens wist hoe. dus dat was waarschijnlijk de reden dat ie alleen ophalen had staan. maar geen probleem want hij heeft het geleerd zodat ie de game alsnog op kon sturen naar me. game was 15 euro, verzendkosten 3,95 euro dus ik ben in totaal maar 19 euro kwijt voor een geweldige game. ik geniet met volle teugen. echt een leuk spel en een aanrader. ik ben superblij. nou aliens infestation nog en dan is mijn hobby budget van (inmiddels vorige) maand al op. dan ga ik kijken naar de andere advance wars en castlevania/contra/metal slug. animal crossing klinkt leuk, ware het niet dat ik in het geval dat ik een rustigere game wil spelen, speel ik verder met soulsilver en minecraft. maaar toch bedankt.

p.s. dit is niet echt een druk forum. jij bent de enige die reageert. jammer. maarja, heb je iig minder trolls.
    Nice! Ik ben ook serieus blij dat je in dit topic over Advance Wars begon, want heb dat een aantal jaar geleden met veel plezier gespeeld en ben het daarna vergeten, dus ga er binnenkort weer eens naar op zoek! Naar een nieuw deel dan.

Het forum is nu inderdaad erg rustig. Is véél drukker geweest (toch wel top-3 van NL), maar de activiteit is sterk afgenomen door de opkomst van sociale media waar je over games kunt discussiëren, en omdat de site wat verouderd is (de frontpages). Die zou al een aantal jaren geleden vernieuwd moeten worden, maar door tegenvaller na tegenvaller is hij er nog steeds niet. Nu zit er echter wel weer schot in de zaak dus hopelijk lukt het binnenkort een nieuwe frontpage én meer actieve leden te hebben!

Member
    Mijlpalen:
    7 dagen geregistreerd

Punten
    48
    Level
    1
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    3DS

Standaard

ik heb advance wars dual strike gekocht via marktplaats en heb daar flink van genoten. nog niet de game uitgespeeld, maar ik zit nu weer in me fallout4 verslaving. ik heb wekenlang een walktrough gevolgd om een perfect eind te krijgen en dat was een onplezante klus. het voelde aan als huiswerk. en ik ben eindelijk door die zure appel heen. dus nu zit ik weer lekker in fallout 4. sorry, beetje off topic, maar ik moest het kwijt lol.
    weer on topic: volgens mij zijn er twee advance wars titels uitgekomen op de ds en een van de twee schijnt best slecht te zijn. dus doe je research, anders krijg je misschien de verkeerde.
    Laatst gewijzigd door starscreamM14 : 14 augustus 2016 om 00:34

♥ Vita
    Punten: 3, Level: 1
    Voortgang Level: 1%, Punten benodigd voor volgend Level: 397
    Totale activiteit: 3,0%
    JoyceVita's schermafbeelding
    Punten
    3
    Level
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC PS3 PS4 Wii PSP DS 3DS VITA

Standaard

Super Scribblenauts vond ik heel goed. Kirby MassAttack ook!

Regels voor berichten