Dit word gewoon DE game voor mij![]()
|
|
Dit word gewoon DE game voor mij![]()
Not even Madara Uchiha will be able to replace me...........for I am the only true....."Sage of the Six Paths"
Oude naam: SSJ-Vegetto
Update 1
Zonet is via de Amerikaanse PlayStation Blog bekend gemaakt dat op 30 april om 8AM Pacific Time de allereerste live gameplay beelden zullen verschijnen op hun Facebook-pagina. https://www.facebook.com/PlayStation/app_23744633048
Update 2
Het Amerikaanse PlayStation Magazine heeft zonet bekend gemaakt dat de game al een mogelijke release datum heeft, namelijk december 2013.
Nais!
December 2013!?! Dat duurt nog lang!!![]()
onzin net als ik
Ik word wel weer helemaal warm zeg, maar december 2013.......dat ga ik niet volhouden.
Not even Madara Uchiha will be able to replace me...........for I am the only true....."Sage of the Six Paths"
dit zal wel de laatste god of war zijn op de ps3
Als ik het me nog goed kan herinneren was de killer sluiting van ps2 ook god of war2
Jah dat klopt aangezien god of war 3 voor de ps3 kwam.....*Genius*![]()
Als het spel gaat over Kratos als Spartaanse generaal, dan kan het heel aangenaam worden, want dat deel uit het levensverhaal van Kratos heeft best potentieel, je kan er in ieder geval een paar leuke dingen mee doen. Maar anders kijk ik er totaal niet naar uit. Achteraf bekeken ontgoochelde God of War III me op quasi elk vlak, Ghost of Sparta daarentegen vond ik een aangename verrassing, maar het kon de ontgoocheling van God of War III niet helemaal wegwerken.
Veel maakt het toch niet uit, ik koop het wel aangezien ik nog geloof in de serie maar Santa Monica zal haar best moeten doen om mij te overtuigen want momenteel verkies ik Ready At Dawn als ontwikkelaar.
Niet helemaal correct, zowel Persona 3 als Persona 4 kwamen later uit dan God of War II. Persona 4 was op veel plaatsen zelfs kandidaat voor Game of The Year 2008. Dat betekent dus dat het spel gemakkelijk mee kon met spellen als Grand Theft Auto IV, Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots, Super Smash Bros Brawl, Fallout 3, Gears of War 2, mogelijk meer. Best indrukwekkend voor een spel voor de Playstation 2.
had het over grafisch...
Als ik het me goed kon herinneren was dat de mooiste ps2 game ooit... ( ik had het nooit gespeeld, ik las het )
Ziet er toch weer veelbelovend uit!Wel jammer als die pas in Q4 2013 uit gaat komen, beetje vreemd ook om hem dan nu al aan te kondigen.
is echt jammer maar word dan mischien wel DE afsluiter van het ps3 tijdperk![]()
[Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation
PSN: rotjong
Multiplayer gaat ook in deze game zitten! Hier wat korte gameplay:
Wat uitgebreider filmpje met meer details over de multiplayer:
Nieuwe screenshots:
Spoiler:
Nais!!!!!!! Kom maar door!
Must have voor mij! Ben benieuwd hoe dat multiplayer gaat spelen, ziet er op het eerst gezicht tof uit!
Ik koop deze niet voor de multiplayer vind het zonde dat ze het erin doen.... heeft voor mij 0% toegevoegde waarde
ik heb wel volop zin in deze game voor de SP
[Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation
PSN: rotjong