Morgen![]()
|
|
Morgen![]()
Smorgens!
Nog maar even goed van de koffie hier genieten, straks moet ik het doen met mijn Senseo thuis...![]()
HAhaahaha geniet ervan![]()
hahahahahaha![]()
Nee man, ik drink precies 1 kopje koffie per week thuis, op zondagmorgen... Dan is Senseo echt best zat! Maar misschien dat ik de automaat van hier meepik....![]()
dan is het niet echt de moeite neewij hebben er sinds dit jaar één, is best een aanrader voor thuis, als je meer dan 1
zou drinken.
[Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation
PSN: rotjong
Gewoon doen.
jij hebt meer aan een monstermachine volgens mij...
[Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation
PSN: rotjong
Ik heb het probleem dat mijn vrouw het apparaat mooi moet vinden. Zelf drinkt ze geen koffie... En er zijn jammer genoeg niet echt hele mooie apparaten te koop... Tenminste, voor mensen die maar 1 kopje per week drinken...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zou die er zijn?? (stuur wel mail naar monster) en bestel er dan 1 met alle smaken
wou zo'n mini fridge van monster...
HEBBE![]()
Laatst gewijzigd door Kevinw113 : 18 april 2012 om 10:12
Koffie![]()
Vorig jaar kwam ik bij een fair tegen 't einde aanlopen, kocht voor 5 euro lootjes voor een loterij en liep een kwartier later weer naar de auto met een Nespresso apparaat onder m'n arm.Dus sindsdien drink ik Nespresso.
![]()
Goed geregeld! Toen ik bij mijn eerste van de Big Four accountantskantoren werkte stond daar één van de eerste Nespresso apparaten, helemaal mooi met led-verlichting en zo. Daar gooide je aan het begin van de week een nieuwe koe in, dan had je de rest van de week verse melk! Was een redelijk briljant apparaat!
middag
wat een drukte zeg, iedereen heeft vandaag een leven gekregen goed zo
Ben weer weg, had even pauze![]()
Laatst gewijzigd door techmode : 18 april 2012 om 16:39