Gebruiker tag lijst

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 tot 41 van 41

Discussie: Sniper Elite V2

bloodsoaked
    Punten: 5.667, Level: 8
    Voortgang Level: 25%, Punten benodigd voor volgend Level: 833
    Totale activiteit: 0%
    Mijlpalen:
    Veteraan500 Posts250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts5.000 XP
    ho chi plus's schermafbeelding
    Punten
    5.667
    Level
    8
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC PS3 360 PSP

Standaard

Het spel op zich is wel geinig trouwens hoor. ALS je van sneaken en ww2 houdt. Killcams zijn vettig, boobytraps leggen bij gevallen vijanden en in deuropeningen, in sommige velden is er om de zoveel tijd een overheersend geluid (stem door een speaker bv.) waardoor je ongehoord kan snipen, duitsers praten echt duits. Graphics zijn wel iets minder, maar daar kom je snel overheen als je eenmaal erin zit. Maar goed, zal ook niet voor iedereen zijn weggelegd. Het is geen run and gun spel.

PSN ID Rostall
    Punten: 12.294, Level: 13
    Voortgang Level: 99%, Punten benodigd voor volgend Level: 6
    Totale activiteit: 3,0%
    Mijlpalen:
    SocialVeteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts1000 Posts
    P3n3tr4t0r's schermafbeelding
    Punten
    12.294
    Level
    13
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3 PSP

Standaard

Hm, klinkt wel leuk.... Waar zijn de reviews?

The Iceman
    Punten: 4.356, Level: 6
    Voortgang Level: 84%, Punten benodigd voor volgend Level: 144
    Totale activiteit: 5,0%
    Mijlpalen:
    1.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts1000 PostsVeteraan
    Lelt's schermafbeelding
    Punten
    4.356
    Level
    6
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Lijkt me opzich wel een vette game. Heb de demo even gespeeld en die vond ik niet slecht. De AI was inderdaad niet heel lekker, maar ik hoop dat dat in de echte game wel wat beter is. Iemand die de game heeft en mij dat kan vertellen?

Race Engineer: Oké Kimi, next car behind you is Alonso, Alonso is 5 seconds behind you. I keep you updated about the gap.
    Kimi Räikkönen: Just leave me alone. I know what I'm doing!
    Kimi Räikkönen

Member
    Punten: 22.208, Level: 20
    Voortgang Level: 88%, Punten benodigd voor volgend Level: 192
    Totale activiteit: 9,0%
    Mijlpalen:
    Veteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts5000 Posts
    ThornWire's schermafbeelding
    Punten
    22.208
    Level
    20
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ho chi plus Bekijk bericht
    Het spel op zich is wel geinig trouwens hoor. ALS je van sneaken en ww2 houdt. Killcams zijn vettig, boobytraps leggen bij gevallen vijanden en in deuropeningen, in sommige velden is er om de zoveel tijd een overheersend geluid (stem door een speaker bv.) waardoor je ongehoord kan snipen, duitsers praten echt duits. Graphics zijn wel iets minder, maar daar kom je snel overheen als je eenmaal erin zit. Maar goed, zal ook niet voor iedereen zijn weggelegd. Het is geen run and gun spel.
    De 'mechanics' van de game zijn goed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lelt Bekijk bericht
    Lijkt me opzich wel een vette game. Heb de demo even gespeeld en die vond ik niet slecht. De AI was inderdaad niet heel lekker, maar ik hoop dat dat in de echte game wel wat beter is. Iemand die de game heeft en mij dat kan vertellen?
    AI lijkt af en toe een beetje simpel patroon te volgen tot je dus mis gaat schieten doordat je vijand net gaat bewegen.....
    Aanrader is de game gelijk op Elite Sniper sterkte te gaan spelen. Verder helemaal wat ho chi plus zegt. Fijne game.

Member
    Punten: 229, Level: 1
    Voortgang Level: 58%, Punten benodigd voor volgend Level: 171
    Totale activiteit: 15,0%
    Mijlpalen:
    100 XP10 Posts3 maanden geregistreerd

Punten
    229
    Level
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Hey ik zou net een topic openen over dit spel zag dat er al een topic over was. Heb het spel gister gekocht en tot mijn grote verbazing en ergernis van het spel. Is dat het spel automatisch op 720p schiet van beeld. Terwijl ik de playstation op 1080i of p nou weet ik het niet zeker heb staan. Dit tot grote ergernis want het spel is erg hoekig tekst bijna niet te lezen en je ziet heel erg de pixels zeg maar van die blokjes. Terwijl je zou zeggen omdat het spel nieuw is goed uit zou zien. Ik had in het spel gezpcht onder opties maar daar kun je het niet veranderen. Playstation staat al op 1080 maar zodra je spel opstart schiet hij op 720. Zag achter op het hoesje dat het beeld alleen maar op 720 kan. Valt dit te veranderen? erger me er kapot aan had al over na gedacht om het spel te ruilen tegen een ander spel. Heeft iemand nog dit probleem?

Boeia
    Punten: 15.960, Level: 16
    Voortgang Level: 69%, Punten benodigd voor volgend Level: 440
    Totale activiteit: 95,0%
    Mijlpalen:
    SocialVeteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts1000 Posts100% TradeZone score10 goede deals in TradeZone7 dagen geregistreerd1 jaar geregistreerd
    techmode's schermafbeelding
    Punten
    15.960
    Level
    16
    Mentioned
    245 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Platform
    PC PS3 PSP VITA

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jayjay00 Bekijk bericht
    Hey ik zou net een topic openen over dit spel zag dat er al een topic over was. Heb het spel gister gekocht en tot mijn grote verbazing en ergernis van het spel. Is dat het spel automatisch op 720p schiet van beeld. Terwijl ik de playstation op 1080i of p nou weet ik het niet zeker heb staan. Dit tot grote ergernis want het spel is erg hoekig tekst bijna niet te lezen en je ziet heel erg de pixels zeg maar van die blokjes. Terwijl je zou zeggen omdat het spel nieuw is goed uit zou zien. Ik had in het spel gezpcht onder opties maar daar kun je het niet veranderen. Playstation staat al op 1080 maar zodra je spel opstart schiet hij op 720. Zag achter op het hoesje dat het beeld alleen maar op 720 kan. Valt dit te veranderen? erger me er kapot aan had al over na gedacht om het spel te ruilen tegen een ander spel. Heeft iemand nog dit probleem?
    als het spel alleen 720p ondersteunt, lijkt mij dat het 720 blijft.

Member
    Mijlpalen:

Punten
    229
    Level
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Oke dus ik moet een andere tv kopen dus? ziet er echt niet uit als je de controler uit wilt schakkelen en dat knop ingedrukt houdt. Krijg je dat scherm ervoor van schakel de controler uit of het systeem. Is alleen met dit spel wel 10 keer ingezoemd normaal kleine letters (1080i) en bij het spel mega groot. Waardoor het spel niet te spelen valt. Erger me mateloos dus het spel gaat dan morgen maar terug als jij zegt dat het niet anders kan

Boeia
    Mijlpalen:
    SocialVeteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts1000 Posts100% TradeZone score10 goede deals in TradeZone7 dagen geregistreerd1 jaar geregistreerd
    Punten
    15.960
    Level
    16
    Mentioned
    245 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Platform
    PC PS3 PSP VITA

Standaard

Oke dus ik moet een andere tv kopen dus? ziet er echt niet uit als je de controler uit wilt schakkelen en dat knop ingedrukt houdt. Krijg je dat scherm ervoor van schakel de controler uit of het systeem. Is alleen met dit spel wel 10 keer ingezoemd normaal kleine letters (1080i) en bij het spel mega groot. Waardoor het spel niet te spelen valt. Erger me mateloos dus het spel gaat dan morgen maar terug als jij zegt dat het niet anders kan
    een tv moet zich toch gewoon kunnen aanpassen, een fatsoenlijke tv?

Member
    Mijlpalen:

Punten
    229
    Level
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Ik heb de aller nieuwste plasma tv. Maar toch kan ik het niet veranderen word geblokeerd door de ps3. Ik hoop echt dat er iets aan gedaan kan worden. Want is verder wel een leuk spel alleen op zoon manier gewoon niet te doen. Is alsof je een spel speelt dat 15 jaar oud is zulke slechte grafics.

Boeia
    Mijlpalen:
    Punten
    15.960
    Level
    16
    Mentioned
    245 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Platform
    PC PS3 PSP VITA

Standaard

Ik heb de aller nieuwste plasma tv. Maar toch kan ik het niet veranderen word geblokeerd door de ps3. Ik hoop echt dat er iets aan gedaan kan worden. Want is verder wel een leuk spel alleen op zoon manier gewoon niet te doen. Is alsof je een spel speelt dat 15 jaar oud is zulke slechte grafics.
    ja, maar bij mij waren de grafics ook niet goed, demo dan. Vijftien jaar terug was het niet zo lelijk

Member
    Mijlpalen:

Punten
    229
    Level
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Naja hoe jij dus de demo speelde zo is het spel dus ook. Vind het erg slecht voor een spel van 60 euro. Kun je alleen ff voor me die demo is opstarten en kijken of hij bij jou ook op 720p springt?