wanneer komt hij in de EU store..morgen? Had vanochtend al even gekeken maar toen stond er nog niks op.
|
|
wanneer komt hij in de EU store..morgen? Had vanochtend al even gekeken maar toen stond er nog niks op.
[Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation
PSN: rotjong
Ik ga nog ff kijken dan
edit: nee staat er nog niet op![]()
Laatst gewijzigd door rotjong666 : 11 april 2012 om 15:35
[Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation
En nu dan?![]()
Heb hem net gespeeld, vind hem wel lekker wegspelen! Heerlijk gevoel als je van een grote afstand een tegenstander een kogel door het hoofd jaagt, maar het is ook zeker weten even wennen. Je moet echt rekening houden met de afstand en de wind. Enige jammere vind ik dat de AI je snel ziet, je merkt het vanzelf wel. Je raakt vaker in vuurgevechten betrokken dan dat je 1 voor 1 de tegenstanders neerschiet en niemand heeft door waar je zit.
demo van us store aan het downloaden![]()
ik moet nog even wachten dus![]()
Nee! absoluut niet, de game voelt erg gedateerd en de AI is echt om te janken![]()
De demo schijnt niet helemaal representatief te zijn, de volledige versie is beter las ik.
Hier nog 20 minuten gameplay uit de demo,
slechte reclame maken ze dan voor zichzelf!
inderdaad, want door de demo is dit spel niet eens 5 euro waard voor mij.