Ik raad je aan geen Trust te kopen, ik heb een muis ervan (slechts uit nood), maar hij valt bijna van ellende uit elkaar.
|
|
Ik raad je aan geen Trust te kopen, ik heb een muis ervan (slechts uit nood), maar hij valt bijna van ellende uit elkaar.
"I heard a joke once. Man goes to the doctor. Says he's feeling depressed and alone in a cruel world. Says what lies ahead is vague and uncertain. Doctor says, "Treatment is simple. The great clown Pagliacci is in town. Go see him. That will pick you up." Man bursts into tears. "But doctor," he says, "I am Pagliacci." Great joke. Everyone laughs. Roll on snare drum. Curtains close."- Walter Kovacs
Daarom zeg ik, persoonlijk slechte ervaringen met Trust![]()
Toch het Trust eLight toetsenbord gekocht, USB voeding, geen batterijen (mijn toetsenbord beweeg ik niet zoveel als mijn muis) en de verlichting en aanslag bevielen mij.![]()
Vraag:
ik heb zojuist me mobiel verbonden via bluetooth op me PC (zit in gebouwd in me mobo).
De verbinding is er en het signaal sterkte is 100%.
Als ik de optie gebruik van "De pc als Handsfree-apparaat gebruiken" selecteer, en verbinding wil maken lukt dit.
Nu komt het volgende! Als ik iemand bel hoor ik hem door me speakers. Ik kan zeg niet selecteren door welke speaker dat gaat wat ik vreemd vind als ik in Windows zegt dat me headset de standaard moet zijn en niet me speakers..
Zelfde geld voor het praten met iemand hij hoort me heel zacht. Ik kom er niet achter of dit me mic is van PC of mic van me mobiel die wordt gebruikt!
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik weet niet of het hier moet maar hier gaat die:
Ik heb vandaag mijn videokaart driver geupdate soms veranderd hij van aero thema naar volgens mij de basis thema en weer terug hoe los ik dit op ?
Alvast bedankt![]()
Welke update precies (updatenummer en videokaart)?
De drivers eraf halen en opnieuw installeren zou ook nog uitkomst kunnen bieden.
Je kan ook dit proberen:
- Ga naar je ''Configuratiescherm''
- Kies voor ''Systeem''
- Kies links voor ''Geavanceerde systeeminstellingen''
- Kies de tab "Geavanceerd" (krijg je standaard als het goed is, anders even aanklikken)
- Bij het onderdeel ''Prestaties'' kies voor "Instellingen".
- Selecteer de "Visuele Effecten" tab (standaard als het goed is) --> verander dan "Automatisch Selecteren'' naar "Beste Weergave''.
GTX 560 en update 296.10.
Gelukkig gebeurde het alleen gisteravond.
Tip:
ga terug naar de voorgaande release driver:
295,73.
Met die driver had ik ook al performance issue's met diverse games.
Maat van mij zijn PC crashde regelmatig door die drivers.
Op de Nvidea site staat een linkje ergens, "archived drivers"
Dus genoeg voorgaande drivers staan daar op!
Maar bij deze heb ik je de moeite bespaard door de link voor je op te zoeken!
64 Bit Windows 7 driver:
Hier
32 bit Windows 7 Driver:
Hier
Hier is de Archived lijst!
Als je één van die drivers hebt gedownload. Gewoon installeren, hij zal zelf zeggen met de melding, "er is al een nieuwere versie gedetecteerd, wil je toch door gaan? [YES] [NO]"
Als je op YES klikt zal hij eerst de voorgaande driver er af doen, vervolgd door nieuwe driver er op!![]()
Laatst gewijzigd door Zwetje : 30 april 2012 om 09:31
Kan iemand me weer helpen ?
Soms als ik programma's download in dit geval teamspeak veranderd het elke keer naar Windows 7 Basic hoe hou je dit tegen ik heb echt liever Aero.
Alvast bedankt
Als je het download of als je het opstart? Want van dat laatste heb ik ook wel eens last met bepaalde programma's.
Ik had zeg maar Teamspeak net geinstalleerd en toen ging die gelijk naar Basic