|
|
Okee, het gaat dus om de thieves guild quest, Darkness Returns:
Spoiler:
Laatst gewijzigd door ho chi plus : 14 april 2012 om 10:51
Het is toch mogelijk om The Companions, Thieves Guild & The Dark Brotherhood te joinen zonder problemen?
"When the tree leaves dance, one shall find flames. The fire's shadow will illuminate the village, and once again, tree leaves shall bud anew" - Hiruzen Sarutobi
Yes
\\m// Metal Up Your Ass \\m//
Ik ben nu level 22 en al mij punten zitten in Destruction (70) & Conjuration (44). Is dat wel handig? Moet ik er niet een paar in smithing of enchanting plaatsen zodat ik later vette egar kan maken?
"When the tree leaves dance, one shall find flames. The fire's shadow will illuminate the village, and once again, tree leaves shall bud anew" - Hiruzen Sarutobi
Dat is eigenlijk allemaal een beetje persoonlijk. Ik ben nu lvl 37 met mn Nord en die is volledig ingesteld voor melee, 100 smithing, one handen enz...
Nu ga ik een 2e chracter maken en ga ik me meer op magie concentreren, wat een game![]()
PSN ID: MR_COMMANDER
Kan ik dan zonder die punten in Smithing ook Deadric armor maken? Ik moet altijd een follower bij mij hebben, want anders ga ik snel dood.
zelf maken zowiezo niet denk ik, ikzelf heb ook deadric armor maar heb daarvoor wel mn smithing volledig moeten upgraden en dan wat deadra harts verzameld om deze te kunnen maken. Misschien dat als je een heel hoog lvl hebt dat je dan dit armor kan kopen of random kan vinden maar ik denk van niet. Maar je speelt toch als een soort van magiër? Waarom doe je dan niet gwn iets aan met weinig gewicht en wat je magie wat ondersteund. De meeste gevechten die je doet zijn toch vanaf enkele meters van je vijanden?
PSN ID: MR_COMMANDER
Ja maar die followers zijn zo retarted. Wil ik een spel casten gaan ze ervoor staan & vermoord ik ze per ongeluk in het proces ;-)
Ik zat net te kijken naar dit en krijg het gevoel dat ik mijn punten niet juist verdeel :-P
Ik denk dat mij volgende run met een warrior wordt, maar eerst deze rond afmaken met mijn Mage ;-)
Man man man, ik weet echt niet waar ik moet beginnen met de game. Ik ben pas begonnen, en de game is f*cking absurd groot.
Is er iemand met tips ofzo?![]()
Ik weet zelf niet eens wat ik doe.... ahahha
Doe waar je zin in hebt. Wat er gebeurt op de weg. Wat er op je pad komt.
Ga dinge verzamelenverzin een doel
![]()
Dat is juist het geweldige aan het spel :p Ikzelf weet niet eens wat ik doe in het spel, ik kom iets tegen en ik doe het gewoon...
Ben nu zelf bezig (als ik het spel oppak) met de College en thieves Guild dingen aan het doen![]()
Er kwamen net twee draken op me af in Kynesgrove. Vette shit maar wel raar![]()
Wel raar? wat is daar raar aan?
Ik heb er wel eens 4 gezien![]()