Dus nu 2x Joepie en 2x boe. Kan jullie melden dat de discussie intern al loopt. Sommige dingen moeten wij ook even kijken hoe het precies werkt, wat er mogelijk is en of het bevalt.![]()
|
|
Dus nu 2x Joepie en 2x boe. Kan jullie melden dat de discussie intern al loopt. Sommige dingen moeten wij ook even kijken hoe het precies werkt, wat er mogelijk is en of het bevalt.![]()
Tuurlijk, zo'n site is altijd een Work in Progress, niets dan lof! Het is natuurlijk wel zo dat op basis van de senioriteit de boe's zwaarder wegen dan de joepies!![]()
Oei, dubbelpost.....
Ik kan de knop "Snel reageren" niet meer gebruiken. Ik krijg dan de vraag of ik de pagina wil verlaten of niet. Als ik zeg nee, gebeurt er niks, als ik zeg ja ga ik naar de editor en is alle tekst kwijt. Ben ik de enige met dit probleem?
Dat zal ik bij deze eens testen.
Edit; nee, werkt gewoon. Welke browser gebruik je?
IE9... Weird...
Boven aan de editor staat:
Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 3 tekens.
Zal dat het dan niet zijn?
Uhm... Ik heb als Financial wel de pretentie dat ik tot 3 kan tellen...
Dus nee, ik denk niet dat dat het is...
Hmm, gek... Ik ga er vanmiddag nog even naar kijken. Ben nu aan het (doen alsof ik) werk namelijk.![]()
Oh, ik dacht dat je pauze had!
Ik merk overigens dat mijn webmail ook niet meer reageert op het klikken op de "verzend" knop, dus ik vrees dat het probleem bij mij ligt, maar ik weet dan nog steeds iet hoe het komt...
pennetje 9 van de 10 keer verstuur je onzin.... daar heeft windows\apple een keer een stokje voor gestoken en kan je nu geen onzin meer versturen....
[EDIT: deze post pas kunnen versturen na 10 keer proberen..... blijk baar post ik ook onzin(just kiddin')]
Grmf....![]()
@PBJ85: Daar lijkt het op. Eens even onderzoeken.