Gebruiker tag lijst

Weergegeven resultaten: 1 tot 11 van 11

Discussie: TERA

Member
    Punten: 22.208, Level: 20
    Voortgang Level: 88%, Punten benodigd voor volgend Level: 192
    Totale activiteit: 9,0%
    Mijlpalen:
    Veteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts5000 Posts
    ThornWire's schermafbeelding
    Punten
    22.208
    Level
    20
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

Standaard TERA

Game: TERA
    Ontwikkelaar: Frogster Interactive
    Uitgever: Frogster Interactive
    Genre: RPG/MMO/Action
    Releasedatum: 2011
    Officiële website: http://www.tera-europe.com/en/index.html

Boxart
    -

Screenshots
    TERA - 16 screenshots

Filmpjes
    TERA - Trailer

Nieuwsberichten
    TERA

TERA is een actie MMORPG waar de spelers hun karakters volledig onder controle hebben in een dynamische battle systeem. Acties van de spelers in TERA kan het machtsevenwicht veranderen in een wereld die bedreigd wordt door duistere machten. Hierbij zijn zes rassen die samenwerken om hun wereld te beschermen.
    Review
    -
    Laatst gewijzigd door ThornWire : 20 augustus 2010 om 17:16 Reden: update

PS3 Only!
    Punten: 19.370, Level: 19
    Voortgang Level: 5%, Punten benodigd voor volgend Level: 1.430
    Totale activiteit: 0%
    Mijlpalen:
    SocialVeteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts5000 Posts100% TradeZone score5 goede deals in TradeZone
    Gunnis's schermafbeelding
    Punten
    19.370
    Level
    19
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Standaard

Levendig Topic dit..

Zit nu in de beta

Gunnis AkA Fortune AkA Gunnis

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
    Punten: 78.758, Level: 41
    Voortgang Level: 6%, Punten benodigd voor volgend Level: 4.042
    Totale activiteit: 43,0%
    Mijlpalen:
    SocialJe eerste groepVeteraan50.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts10000 Posts
    Trofeeën:
    Frequente posterMeest bekeken topicsPosting TrofeeMeest geopende topics
    BULLS's schermafbeelding
    Punten
    78.758
    Level
    41
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PS3 PSP

Standaard

Is de beta nog wat gunnis ?
    Generally I don't care about what people say. I have to be clear with myself. When everything goes well, people celebrate you, when you make mistakes people criticize you. Sebastian Vettel

Sebastian Vettel World Championships 3 (2010, 2011, 2012)

[L33T]Member
    Punten: 37.383, Level: 29
    Voortgang Level: 44%, Punten benodigd voor volgend Level: 1.417
    Totale activiteit: 3,0%
    Mijlpalen:
    SocialJe eerste groepVeteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts5000 Posts
    Kaj's schermafbeelding
    Punten
    37.383
    Level
    29
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC PSP DS VITA

Standaard

Ik denk dat tera het lastig gaat hebben, vanwege guild wars 2.
    LEAGUE OF LEGENDS TOERNOOIEN! http://www.twitch.tv/quinchavil (volgende toernooi: dinsdag 20:00)
    In the meantime, dit is mijn facebook account: https://www.facebook.com/kaj.laurent

PS3 Only!
    Mijlpalen:
    SocialVeteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts5000 Posts100% TradeZone score5 goede deals in TradeZone
    Punten
    19.370
    Level
    19
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Madara Uchiha Bekijk bericht
    Is de beta nog wat gunnis ?
    Beta was wel lekker ja is nu al weer afgelopen en Open beta is vanaf de 20ste weer als de pre-orders het volledige spel kunnen spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaj Bekijk bericht
    Ik denk dat tera het lastig gaat hebben, vanwege guild wars 2.
    Vind wel vreemd iedereen heeft het maar over Guild Wars 2 en hoe goed het wel niet gaat worden maar vind het allemaal maar zwaar tegen vallen. Zelf denk ik dat WoW nog gewoon DE nummer 1 blijft en dat zal ook wel nog heel lang zo blijven.

Tera is wat mij vooral opviel meer "skill-bassed" en het vechten in de game is echt heerlijk uitgewerkt! Ziet er ook nog is super uit!

PS3 Only!
    Mijlpalen:
    Punten
    19.370
    Level
    19
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Standaard

Heerlijk spel dit!
    Vind het ook velen malen beter dan GW2!!

[L33T]Member
    Mijlpalen:
    SocialJe eerste groepVeteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts5000 Posts
    Kaj's schermafbeelding
    Punten
    37.383
    Level
    29
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC PSP DS VITA

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gunnis Bekijk bericht
    Heerlijk spel dit!
    Vind het ook velen malen beter dan GW2!!
    Heb beide gespeeld, maar GW2 is toch duidelijk beter en dat voor een spel die no heel lang in beta is. GW2 is ook zwaar skill based. Als je denkt dat het niet zo is snap ik je niet, want dodgen, skillshots, timing met healing (aangezien er geen healer is), gelijke gear in pvp zorgt er zeker voor dat het skill-based is. Vooral die laatste bevalt me. In TERA als je een veel betere gear hebt, win je het alsnog wel easy van iemand met een zwakke gear.

Maarja, smaak is smaak.
    Laatst gewijzigd door Kaj : 1 mei 2012 om 12:31
    LEAGUE OF LEGENDS TOERNOOIEN! http://www.twitch.tv/quinchavil (volgende toernooi: dinsdag 20:00)
    In the meantime, dit is mijn facebook account: https://www.facebook.com/kaj.laurent

PS3 Only!
    Mijlpalen:
    Punten
    19.370
    Level
    19
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Standaard

Heb beide gespeeld, maar GW2 is toch duidelijk beter en dat voor een spel die no heel lang in beta is. GW2 is ook zwaar skill based. Als je denkt dat het niet zo is snap ik je niet, want dodgen, skillshots, timing met healing (aangezien er geen healer is), gelijke gear in pvp zorgt er zeker voor dat het skill-based is. Vooral die laatste bevalt me. In TERA als je een veel betere gear hebt, win je het alsnog wel easy van iemand met een zwakke gear.

Maarja, smaak is smaak.
    Sorry maar hoelang heb je Tera gespeeldt??
    Want PVP kan je namelijk nog niet hebben gespeeld teminste de echte PVP omdat die er nu wordt ingevoerd.

Timing etc zit allemaal ook in Tera + blocken op het juiste moment en mana/enegery beheer hiervoor. Gelijke gear is dus BS omdat je kan aantonen door beter Gear te krijgen via pvp dat je er ook goed in bent en het dus ook hebt verdient. Er moet juist een verschil in zitten als iedereen hetzelfde krijgt gelijk waarom ergens moeite in stoppen dan?

Zelf ik heb de GW2 beta nu ook gespeeld en het is mijn smaak gewoon helemaal niet (zeg dus niet dat het een slecht spel is alleen het is niks voor mij) vind WoW nog steeds veel beter ook doordat ik daar in de EU tournaments meespeel en Tera vind ik vernieuwender en tevens leuker.

Vind het dus raar dat je zegt dat je mij niet snap omdat IK tera beter vind maar zelf zeg je dan GW2 duidelijk de beter game is.. vraag me eigenlijk af of je Tera eigenlijk wel heb gespeeld naast 2+- dagen?

[L33T]Member
    Mijlpalen:
    Kaj's schermafbeelding
    Punten
    37.383
    Level
    29
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC PSP DS VITA

Standaard

TERA en WoW kan je leuker vinden, maar dan houd je gewoon van grinden en oude MMO's. Het nieuwe combat systeem lijkt een hoop verbetering in TERA, maar daar wordt ik eigenlijk blij gemaakt met niks. De combat in Guild wars 2 is een soort van Hybrid tussen WoW en TERA. Je hebt wel tab-attack en zo (ook niet helemaal, want wat je visie is, wordt je target ook), maar daarnaast is het dodgen gewoon goed uitgewerkt. Je kan zelf kiezen welke kant je dodged en het haalt je ook echt uit range of in range van je tegenstander.

Heb PVP gespeeld als in in de wereld. Ja, je verdient beter gear omdat je beter bent in TERA, dus dan wordt dat gat alleen maar groter en wordt het dus oneerlijk. Bij GW2 heb je allemaal dezelfde gear in structured PVP. Goed, structured pvp in TERA is er nog niet, maar dat gaat nog komen en ik weet zeker dat het oneerlijk wordt voor de mensen die minder tijd hebben. Je doet dat vanwege de GW2 leaderboards? Het wordt een soort van MOBA idee bij Guild wars 2. Wat mij erg trekt, want ik vind games als League of legends ook leuk.

Vernieuwender is TERA zeker niet, als je dat durft te zeggen dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Het questen is niet veranderd, het guild systeem nauwelijks (klein beetje)veranderd, alle MMORPG elementen zijn onveranderd en alleen de combat is eigenlijk veranderd. Daarnaast is het nog vrij slow-paced ook. Ik bedoel. Het is nog steeds geen God of war of zo. Guild wars 2 daarentegen is vrij fast paced. Vooral als Engineer vond ik het allemaal heel vet. Ik zet me rocket turret neer. Dash naar voren met me skill, schiet mezelf en de tegenstander naar achteren. Spring omhoog dash naar beneden. En zo maar door. Bijna niet te pakken. Maarja iedereen zijn smaak.

overigens is het combat systeem van tera niet nieuw. Heb al eerder 1 MMORPG gespeeld die hetzelfde deed. (deze was voor de rest overigens heel kut )

Tera is niet slecht, maar het doet weinig nieuws. Ik zeg steeds maar: het doet hetzelfde als rift tegenover WoW. Het probeert veel meer te zijn, maar het is het eigenlijk niet. Alleen dan met kijk op het combat systeem. Waar het bij rift de dynamic events is.
    Laatst gewijzigd door Kaj : 2 mei 2012 om 12:06

PS3 Only!
    Mijlpalen:
    Punten
    19.370
    Level
    19
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Standaard

TERA en WoW kan je leuker vinden, maar dan houd je gewoon van grinden en oude MMO's. Het nieuwe combat systeem lijkt een hoop verbetering in TERA, maar daar wordt ik eigenlijk blij gemaakt met niks. De combat in Guild wars 2 is een soort van Hybrid tussen WoW en TERA. Je hebt wel tab-attack en zo (ook niet helemaal, want wat je visie is, wordt je target ook), maar daarnaast is het dodgen gewoon goed uitgewerkt. Je kan zelf kiezen welke kant je dodged en het haalt je ook echt uit range of in range van je tegenstander.

Heb PVP gespeeld als in in de wereld. Ja, je verdient beter gear omdat je beter bent in TERA, dus dan wordt dat gat alleen maar groter en wordt het dus oneerlijk. Bij GW2 heb je allemaal dezelfde gear in structured PVP. Goed, structured pvp in TERA is er nog niet, maar dat gaat nog komen en ik weet zeker dat het oneerlijk wordt voor de mensen die minder tijd hebben. Je doet dat vanwege de GW2 leaderboards? Het wordt een soort van MOBA idee bij Guild wars 2. Wat mij erg trekt, want ik vind games als League of legends ook leuk.

Vernieuwender is TERA zeker niet, als je dat durft te zeggen dan ben je echt niet goed bij je hoofd. Het questen is niet veranderd, het guild systeem nauwelijks (klein beetje)veranderd, alle MMORPG elementen zijn onveranderd en alleen de combat is eigenlijk veranderd. Daarnaast is het nog vrij slow-paced ook. Ik bedoel. Het is nog steeds geen God of war of zo. Guild wars 2 daarentegen is vrij fast paced. Vooral als Engineer vond ik het allemaal heel vet. Ik zet me rocket turret neer. Dash naar voren met me skill, schiet mezelf en de tegenstander naar achteren. Spring omhoog dash naar beneden. En zo maar door. Bijna niet te pakken. Maarja iedereen zijn smaak.

overigens is het combat systeem van tera niet nieuw. Heb al eerder 1 MMORPG gespeeld die hetzelfde deed. (deze was voor de rest overigens heel kut )

Tera is niet slecht, maar het doet weinig nieuws. Ik zeg steeds maar: het doet hetzelfde als rift tegenover WoW. Het probeert veel meer te zijn, maar het is het eigenlijk niet. Alleen dan met kijk op het combat systeem. Waar het bij rift de dynamic events is.
    Vind beetje raar van je dat je zegt dat andere mensen onzin praten terwijl ze een andere mening hebben. Dat dodgen wat is er zo speciaal aan?? Tera zit vol met Dodge/Block op het juiste moment enz. Ook is Tera helemaal niet zoveel grinden zoals in WoW. Je hebt het spel amper gespeeldt blijkt uit wat je hier allemaal zegt over het spel. Dat het spel niet voor jou gemaakt is wil nog niet zeggen dat je het hoeft te bashen en maar dingen erbij verzinnen..?

Bij jou is GW2 duidelijk de favoriet maar GW2 wel fast paced en Tera niet.. Moet je toch weer is Tera gaan spelen eerlijk gezegd.

Ten laatste het is toch juist goed dat je beter gear krijgt als je ergens goed in bent? Wat is er leuk aan als iedereen maar dezelfde gear krijgt en altijd "gelijk" is waar speel je dan voor? Met beter gear wordt je beloond voor je effort in het spel ( pve / pvp wise) Dat is juist het mooie eraan je krijgt iets waarvoor je werkt in het spel.

maarja houd het hier wel bij voordat ik weer meer "onzin" ga praten want mag alleen Positief over GW2 zijn heb ik al gemerkt
    Veel plezier met GW2 lukt mij wel met Tera

[L33T]Member
    Mijlpalen:
    Kaj's schermafbeelding
    Punten
    37.383
    Level
    29
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC PSP DS VITA

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gunnis Bekijk bericht
    Vind beetje raar van je dat je zegt dat andere mensen onzin praten terwijl ze een andere mening hebben. Dat dodgen wat is er zo speciaal aan?? Tera zit vol met Dodge/Block op het juiste moment enz. Ook is Tera helemaal niet zoveel grinden zoals in WoW. Je hebt het spel amper gespeeldt blijkt uit wat je hier allemaal zegt over het spel. Dat het spel niet voor jou gemaakt is wil nog niet zeggen dat je het hoeft te bashen en maar dingen erbij verzinnen..?

Bij jou is GW2 duidelijk de favoriet maar GW2 wel fast paced en Tera niet.. Moet je toch weer is Tera gaan spelen eerlijk gezegd.

Ten laatste het is toch juist goed dat je beter gear krijgt als je ergens goed in bent? Wat is er leuk aan als iedereen maar dezelfde gear krijgt en altijd "gelijk" is waar speel je dan voor? Met beter gear wordt je beloond voor je effort in het spel ( pve / pvp wise) Dat is juist het mooie eraan je krijgt iets waarvoor je werkt in het spel.

maarja houd het hier wel bij voordat ik weer meer "onzin" ga praten want mag alleen Positief over GW2 zijn heb ik al gemerkt
    Veel plezier met GW2 lukt mij wel met Tera
    Vernieuwing is een feit, geen mening. Als alles hetzelfde is behalve de combat, dan is dat weinig vernieuwend
    Als alles anders is, dan is dat vernieuwing.Dat was mijn punt met het onzin noemen.

Ik heb tera inderdaad niet erg lang gespeeld, maar lang genoeg om te weten dat er NPC's zijn die je quests geven en dan zeggen: Kill dit, kill dat. Als je dat dan doet, krijg je xp en gear.

Tera is niet fast paced hoor. Je attacked best wel traag, zeker als je het vergelijkt met een God of War. Als het zoals dat was geweest, had ik het wel vet gevonden, maar nu? mehh. Ze proberen er veel actie in te stoppen, maar als ik veel actie wil, ga ik wel GoW spelen of een andere echt goede action game/rpg. Zoals darksiders, Kingdom of amalur, Elder scrolls. Daar is de combat pas echt goed. Als ik een echte revolutionaire mmorpg wil spelen, ga ik geen TERA spelen, want deze doet niet veel meer dan bijvoorbeeld WoW.

Ja, dodge als skill en dan zie je in beeld staan dat je gedodged/blocked hebt. Top! Het mag dan niet zoveel grinden als WoW zijn, maar komt aardig in de buurt.

Wat ik net al zei, je krijg gear die je sterker maakt, waardoor je wint terwijl je niet goed hoeft te zijn, maar er gewoon veel tijd in stopt. Bij GW2 win je alleen als je goed bent. Met als beloning: Hoog op de rankings staan, mooie gear (in plaats van sterke), world bonusses, de statisfaction die je krijgt van het verslaan van iemand, zoals in een FPS of een MOBA. Dat is in mijn ogen fijner, maar ok, dat snap je denk ik niet. Alles wat je ziet is sterker worden, zodat je anderen zonder enige skill kan beaten.

Ok, ik overdrijf een beetje, maar misschien snap je zo mijn punt.