Nou, hij is er! Wel even anders, vooral erg groenWat vinden jullie ervan?
|
|
Nou, hij is er! Wel even anders, vooral erg groenWat vinden jullie ervan?
Ik hoef het niet echt, ik vind het niet zakelijk genoeg ogen (ik heb dat liever) en door de indeling zou ik denken dat het minder om de spellen gaat dan voorheen, wat eigenlijk niet zo verwonderlijk is gezien de uitspraken van Microsoft in het verleden, over hoe ze van de Xbox een waardig multimedia-apparaat willen maken.
Misschien ga ik een keertje experimenteren met de nieuwe 'Beacons & Activities'-functie.
Naast dit,
Microsoft start 12 Days of Christmas deals
met iedere dag een andere aanbieding is er ook een lijst met kortingen die geldig is tot 2 januari,Nieuws | 20 december 2011 - Vandaag heeft Microsoft de 12 Days of Christmast-deals op de Xbox 360 afgetrapt. Tot 2 januari worden dagelijks andere games, add-ons en avatars afgeprijsd. Bastion is als eerst aan de beurt met een korting van 50 procent.
L.A. Noire – Rockstar Pass Game Add-on van 960 voor 480 korting 50%
Insanely Twisted Shadow Planet Arcade van 1200 voor 600 korting 50%
Renegade Ops Arcade van 1200 voor 600 korting 50%
Oblivion Game Varies by region
LEGO Star Wars: The Complete Saga Game Varies by region
Plants vs Zombies Arcade van 1200 voor 600 korting 50%
Peggle Arcade van 800 voor 400 korting 50%
Peggle Nights Arcade van 400 voor 200 korting 50%
BloodRayne Betrayal Arcade van 1200 voor 600 korting 50%
After Burner Climax Arcade van 800 voor 400 korting 50%
Portal: Still Alive Arcade van 1200 voor 600 korting 50%
Training Dummy Avatar Item van 320 voor 160 korting 50%
Grappling hook Avatar Item van 240 voor 120 korting 50%
Monkey Avatar Item van 240 voor 120 korting 50%
Labrador Dog Avatar Item van 240 voor 120 korting 50%
Red Dragon Avatar Item van 240 korting 120 korting 50%
Ticker Pet Avatar Item van 240 voor 120 korting 50%
Berserker Avatar Item van 240 voor 120 korting 50%
Halo Flood Avatar Item van 240 voor 120 korting 50%
Inferno Skateboard Avatar Item van 240 voor 120 korting 50%
Cactus Dog Prop Avatar Item van 240 voor 120 korting 50%
Home Run Animation Avatar Item van 160 voor 120 korting 25%
Fastball Animation Avatar Item van 160 voor 120 korting 25%
Touchdown Dance Avatar Item van 160 voor 120 korting 25%
Ninja Kick Avatar Item van 160 voor 120 korting 25%
<c![]()
bah, had liever la noire dlc sale gezien op psn, maar hoeveel is bijv 480?
480 MSP is 6 euro.
Ik heb Bastion gekocht voor 600 MSP, momenteel bevalt het me wel, vooral de grafische stijl en de manier waarop het verhaal wordt verteld.
Ik zou veel interesse hebben in korting voor Dungeon Defenders, Orcs Must Die, Beyond Good and Evil HD en misschien de Gears of War 3 Season Pass. Waarschijnlijk zijn er nog andere spellen die ik zou willen als de korting heel aantrekkelijk is.
Mochten de eerste drie niet komen, dan is er nog altijd Steam of PSN. Dungeon Defenders en Orcs Must Die zijn al voor de helft van de prijs te koop op Steam tot 2 januari, tijd genoeg dus, lijkt me.
daarvoor zou ik hem zeker halen![]()
Hoe werkt het met het aanmaken van een gamerstag?
(PS3/VITA) PSN: JamuellAble
(360) GamerTag: WFlinsstone
(PC) Steam: Wildebambies
(PC) Origin: JamuelLabell
Hallo,
Mijn vriendin heeft een Xbox360 op haar kamer en zou graag online willen spelen (Fifa12).
Nu is mijn vraag hoe dat moet, aangezien ik zelf een ps3 heb weet ik dat niet.
Ze heeft een draadloze router dus dat is geen probleem. Kan de Xbox360 dan draadloos contact maken of heb ik echt een internetkabel of een internetontvanger op de xbox360 ofzo nodig?
Graag wat info!
Alvast bedankt.
Fifa13 !
Als het de eerste Xbox 360 versie is dan moet je nog een aparte WiFi adapter aanschaffen. Als het de Xbox 360 Slim is dan zit de WiFi ontvanger ingebouwd.
Zo'n adapter is wel een beetje prijzig, tussen de 70-80 euro. Een ethernetkabel door het huis halen is dus iets voordeliger
![]()
Bedankt voor je antwoord, het gaat om de eerste Xbox360 versie inderdaad.
Na het zien van die prijs begon ik maar eens te denken over andere mogelijkheden want dat vind ik beetje duur worden voor Fifa12 online :p
Vrij snel kwam ik eigenlijk op het idee om de laptop die draadloos internet ontvangt, via de ethernetkabel te verbinden met de xbox360.
Ik kan nu inderdaad inloggen op Xbox Live maar nog niet gold (om online te kunnen spelen), dat moet ik natuurlijk nog kopen.
Maar hoe kan ik nu zeker weten dat op deze manier de verbinding sterk genoeg is? Gold kost ook weer 42 euro en als het dan niet werkt wordt het snel duur met dat kleine apparaatje erbij..
Fifa13 !
Ja dat is natuurlijk ook een mogelijkheid: WiFi - Laptop - Ethernet - Xbox.
Ik weet niet of daar echt een goede oplossing voor is. Je kan als niet gold member wel in de xbox marketplace. Je kan bijvoorbeeld iets downloaden en kijken hoeveel tijd dat in beslag neemt. Dan kan je uitrekenen wat ongeveer de snelheid was van het downloaden.
Dat is de enige oplossing die ik momenteel kan bedenken.
kan iemand mij please uitleggen hoe ik die poorten moet openen?? weet wel waar ik ze moet invullen maar moet ik dan bijv: 53 en de andere ook 53 of 53,53 en die andere ook 53,53 doen??
mijn xbox live blijft maar uitvallen en dat is best vervelend -_- hoop dat iemand me kan helpen.
alvast bedankt
http://portforward.com/
Ff je router opzoeken en hun doen het bijna helemaal voor je.
Dennis Bergkamp
Thierry Henry
Robin van Persie
Arsenal Till I Die
Update:
![]()
Anime games nog in de Deal of the Week op XBL,
KOF98UM -> 400 MS Points
KOF2002UM -> 400 MS Points
KOF SKY STAGE -> 400 MS Points
Metal Slug 3-> 400 MS Points
Metal Slug XX -> 600 MS Points