en als je die filmpje ziet lijkt het je niet leuk??
maar kan iemand me gelijk effe vertellen hoe load je een filmpje op
zooo die engelse stemen zijn echt nep![]()
|
|
en als je die filmpje ziet lijkt het je niet leuk??
maar kan iemand me gelijk effe vertellen hoe load je een filmpje op
zooo die engelse stemen zijn echt nep![]()
Laatst gewijzigd door Divinio : 17 augustus 2008 om 15:55
Bleach is wat volwassener dan Naruto.
"What's courageous about a frozen banana!?
People eat frozen bananas all the time!
Give me a frozen banana right now and I'll eat it, and I'm a coward!"
klopt ben het met je mee eens
daarom vindt ik bleach wat leuker de actie en de humor
maar kan iemand me dan efe uitlegen hoe je die filmpje post![]()
Hier staat hoe het moet ,even doorlezen .http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=14543
Google is je beste vriend.Google links
Heb zelf ook Bleach gekeken kwam tot aflevering 75 daarna begon het saai te worden en had geen tijd/zin meer om te kijken .
Laatst gewijzigd door RunX : 17 augustus 2008 om 17:01
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
@tunx thx
jah ik vond wel lauw voraal die eerste die vond ik ook echt master gewoon hij vindt leuk om pijn te krijgenichigo wist niet wat hij moest doen
maar engelse stemmen zijn bagger¬¬
Ik kon niets anders vinden, ma mij gaat het om de actie.
"When the tree leaves dance, one shall find flames. The fire's shadow will illuminate the village, and once again, tree leaves shall bud anew" - Hiruzen Sarutobi
jah ik weet
dat vind ik trouwens het dopste gevecht van de quincy die pijl en boog maar daarna begon hij weer als een idioot te worden![]()
Maar die ichigo mag wel meer aanvallen leren want nu heeft ie alleen Getsuga Tenshou.
Wie weet kan ichigo later ook zijn zwaard release zoals de Shinigami en Arrancar
PSN: Mokki-Moker
dat heeft tie al
zijn zanpaktu is al volgende level alleen hij loopt steeds met die
vind alleen raar dat hij de enigste is dat zijn zwaard geen skill heeft
Tja Die Van renji is wel vet dat ie heel lang an worden Howl Zabimaru leipe zwaard![]()
ahahah
jah maar dopste gevecht was toen die voor het eerst bankai deed tegen bukuya ofzo![]()
en dan maakt tie het nog leuker die hollow kwam erin voor
maar lees iemand hier die manga?
NOpe. Maar ik wil bankai zien van andere captains. Van soi fong nog en die zieke gozer met wit haar en die ene met Nanou chan enzo die tegen chad moest vechten en volgens mij nog een paar en nog zowat alle Vice captains
De meeste hebben al hun bankai laten zien toen er oorlog was in Soul Society.
Dat ene gevecht tegen Yamamoto Genryuusai, Capitein van de 1e divisie was ook wel vet. Die twee die altijd samen zijn, moesten tegen hem vechten en die hadden alleen nog hun Shikai gereleased.
Yamamoto Genryuusai heeft trouwens de oudste en sterkste vuur Zanpaktou.
Ukitake Jyuushiro
Kyouraku Shunsui
"When the tree leaves dance, one shall find flames. The fire's shadow will illuminate the village, and once again, tree leaves shall bud anew" - Hiruzen Sarutobi
filmpjes doen weer nietis alleen wit
maar alleen captains kunnen bankai doen neit vice presidient alleen abarai kan dat en die kale gast hun hebben ervoor getraint of zijn sterk genoeg maar daarom