Oorspronkelijk geplaatst door
rotjong666
Ik weet dat het hoogste belastingtarief 52% is en dat is ook terrecht, onterrecht vind ik het als het verder word verhoogd naar 65% (Plan van de SP svolgens mij)
Je verteld een mooi verhaal over de allochtonen in NL, ik ben gisteren getatoeerd door iemand uit Hongarije, spreekt amper nederlands, beetje engels maar echt prachtig werk, beter dan 90% van de NL artiesten en voor 2/3 van het geld

Ik zal je verder besparen wat we allemaal voor negatiefs hebben meegemaakt in de stad, we hebben zelf echt midden in een achterstandswijk gewoond, want dat zou het verhaal van je colbertje en mijn tattoo echt doen verbleken.
Het feit is dat ik véél meer negatieve dingen heb meegemaakt dan postief met onze medelanders.
Ik vind dat je van je eigen leven uit moet gaan en niet van wat je in kranten leest en op tv ziet.
Het is vooral door de 2de en 3de generatie generaties die meestal gewoon de taal spreken wat de probleem veroorzakers zijn.
Je moet niet vergeten dat de taalachterstand bij de 1ste generatie vrouwen ook komt doordat ze 2de rangsburgers zijn, die mogen de taal niet leren van hun man!
Het is dus geen allochtonen bash topic aan het worden maar gewoon de feiten.
Zijn deze vrouwen ook naar NL gehaald om het vuile werk te doen?? Nee geloof het niet hoor want de meeste mogen niet eens werken
Maar gelukkig zijn we het hier over eens dan kunnen we dit onderwerp laten rusten.
Ik ben zelf op zeer jonge leeftijd gaan werken en al mijn collega's in de afgelopen 10 jaar waar ik meegewerkt heb zijn allemaal jonge schoolverlaters, gebruiken liever drugs en drank (net als ik) en gaan naar een goed feestje en hebben de grootste lol tussen 16 en 25
de meeste hebben gewoon, net als ik, helemaal geen zin in school. Die willen gewoon gaan werken. Ik noem ze niet lui maar ze zijn, net als ik, gewoon makkelijk. Zelf vond en vind ik dat je moet genieten en het leek/lijkt me verschrikkelijk als je als 20-25 jarige student rond moet komen van een schijnje.... of student lui zijn weet ik niet omdat ik zelf niet met dat soort mensen omging en nog steeds ga ik liever met low-life om als met hoogopgeleide mensen dus kan er niks zinnigs over zeggen eigenlijk.
Ik ben trouwens voor totale afschaffing van de HRA niet alleen voor de hoge hypotheken maar uiteindelijk voor iedereen. Maar er moet gewoon zo snel mogelijk begonnen worden met de allerhoogste hypoteken die mensen verdienen genoeg om de lasten zelf te kunnen betalen en zo niet dan leven ze boven hun stand!
Maar ja ik heb makkelijk praten ben 29 en heb nog nauwelijks een hypotheek over

trouwens wel krom dat ik gewoon HRA krijg voor mijn huis in het buitenland, vind dat ze dat ook echt aan moeten pakken. (is ook een punt van de PVV) net als bv de kinderbijslag die iedereen ontvangt of je nu 25.000 verdient of 250.000 ook als je niet in NL woont krijg je gewoon kinderbijslag, vind dat dat ook aangepakt moet worden (ook PVV)
dus ik stem niet alleen PVV omdat het een strijd voert met de, in mijn ogen, achterlijke islam maar ook omdat ze veel punten hebben die NL goed zouden doen.
Maar misschien stem ik dit keer wel GL en dan blijf ik gewoon recht houden op de sociale voorzienigen uit NL terwijl ik er nauwelijks geld nog uitgeef...