Gebruiker tag lijst

Pagina 104 van 111 EersteEerste ... 45489101102103104105106107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.546 tot 1.560 van 1655

Discussie: Politiek Nederland

White Trash GO Member
    Punten: 8.009, Level: 10
    Voortgang Level: 38%, Punten benodigd voor volgend Level: 691
    Totale activiteit: 95,0%
    Mijlpalen:
    Social1 jaar geregistreerd5.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts1000 Posts100% TradeZone score5 goede deals in TradeZone7 dagen geregistreerd3 maanden geregistreerd
    rotjong666's schermafbeelding
    Punten
    8.009
    Level
    10
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Ik weet dat het hoogste belastingtarief 52% is en dat is ook terrecht, onterrecht vind ik het als het verder word verhoogd naar 65% (Plan van de SP svolgens mij)

Je verteld een mooi verhaal over de allochtonen in NL, ik ben gisteren getatoeerd door iemand uit Hongarije, spreekt amper nederlands, beetje engels maar echt prachtig werk, beter dan 90% van de NL artiesten en voor 2/3 van het geld
    Ik zal je verder besparen wat we allemaal voor negatiefs hebben meegemaakt in de stad, we hebben zelf echt midden in een achterstandswijk gewoond, want dat zou het verhaal van je colbertje en mijn tattoo echt doen verbleken.
    Het feit is dat ik véél meer negatieve dingen heb meegemaakt dan postief met onze medelanders.
    Ik vind dat je van je eigen leven uit moet gaan en niet van wat je in kranten leest en op tv ziet.

Het is vooral door de 2de en 3de generatie generaties die meestal gewoon de taal spreken wat de probleem veroorzakers zijn.
    Je moet niet vergeten dat de taalachterstand bij de 1ste generatie vrouwen ook komt doordat ze 2de rangsburgers zijn, die mogen de taal niet leren van hun man!
    Het is dus geen allochtonen bash topic aan het worden maar gewoon de feiten.
    Zijn deze vrouwen ook naar NL gehaald om het vuile werk te doen?? Nee geloof het niet hoor want de meeste mogen niet eens werken

Maar gelukkig zijn we het hier over eens dan kunnen we dit onderwerp laten rusten.

Ik ben zelf op zeer jonge leeftijd gaan werken en al mijn collega's in de afgelopen 10 jaar waar ik meegewerkt heb zijn allemaal jonge schoolverlaters, gebruiken liever drugs en drank (net als ik) en gaan naar een goed feestje en hebben de grootste lol tussen 16 en 25
    de meeste hebben gewoon, net als ik, helemaal geen zin in school. Die willen gewoon gaan werken. Ik noem ze niet lui maar ze zijn, net als ik, gewoon makkelijk. Zelf vond en vind ik dat je moet genieten en het leek/lijkt me verschrikkelijk als je als 20-25 jarige student rond moet komen van een schijnje.... of student lui zijn weet ik niet omdat ik zelf niet met dat soort mensen omging en nog steeds ga ik liever met low-life om als met hoogopgeleide mensen dus kan er niks zinnigs over zeggen eigenlijk.

Ik ben trouwens voor totale afschaffing van de HRA niet alleen voor de hoge hypotheken maar uiteindelijk voor iedereen. Maar er moet gewoon zo snel mogelijk begonnen worden met de allerhoogste hypoteken die mensen verdienen genoeg om de lasten zelf te kunnen betalen en zo niet dan leven ze boven hun stand!

Maar ja ik heb makkelijk praten ben 29 en heb nog nauwelijks een hypotheek over trouwens wel krom dat ik gewoon HRA krijg voor mijn huis in het buitenland, vind dat ze dat ook echt aan moeten pakken. (is ook een punt van de PVV) net als bv de kinderbijslag die iedereen ontvangt of je nu 25.000 verdient of 250.000 ook als je niet in NL woont krijg je gewoon kinderbijslag, vind dat dat ook aangepakt moet worden (ook PVV)
    dus ik stem niet alleen PVV omdat het een strijd voert met de, in mijn ogen, achterlijke islam maar ook omdat ze veel punten hebben die NL goed zouden doen.
    Maar misschien stem ik dit keer wel GL en dan blijf ik gewoon recht houden op de sociale voorzienigen uit NL terwijl ik er nauwelijks geld nog uitgeef...
    Laatst gewijzigd door rotjong666 : 29 april 2012 om 12:49
    [Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation

PSN: rotjong

Hoofdredacteur
    Punten: 8.614, Level: 10
    Voortgang Level: 93%, Punten benodigd voor volgend Level: 86
    Totale activiteit: 24,0%
    Mijlpalen:
    Veteraan5.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts1000 Posts
    Morthill's schermafbeelding
    Punten
    8.614
    Level
    10
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC 360 Wii PSP

Standaard

Je weet dat de PVV fel tegenstander is van de afschaf of beperking van de HRA.

En wat je zegt eigen ervaringen, ik heb in de 1,5 jaar dat ik in een achterstandswijk heb gezeten louter overlast heb gehad van autochtonen. Kinderen die appels door ramen smijten en papa die dan op de scooter met knuppel komt als je zorgt dat het kind oprot. Vuilniscontainers die in de fik gestoken worden. Inbraken bij het leven. Maar dat zijn Nederlanders en die hebben wel recht op een uitkering en sociale zekerheid. Totaal absurd. Maar als je dan de WW of zo wilt aanpakken, zodat die lui niet meer de hele dag in de tuin kunnen zuipen, roken en de buurt verzieken, dan ben je een landverrader en neo-liberaal uit de linkse kerk. We moeten ons land niet verkopen aan Brussel, maar het kapot laten maken door Nederlanders is blijkbaar acceptabel. Nee, pas als het Marokkanen of Polen zijn is er plots een probleem waar wat aan gedaan moet worden.

Maar je had gezien je leefritme prima kunnen studeren In jouw en mijn tijd kon je 7 jaar lang op je gemak studeren, regelmatig feesten, zuipen en aan de drugs zitten en nog met een papiertje de deur uitlopen. Het is dan ook wat menig student doet .

De reden overigens dat NL'ers wel kinderbijslag krijgen binnen de EU is ten eerste dat je de expats niet wilt treffen. Dat zijn mensen die de handelsbelangen van NL behartigen in het buitenland. Het klinkt misschien oneerlijk, maar zonder die mensen was er een stuk minder welvaart in Nederland, want die komt uit de internationale handel. Is gewoon een investering Hetzelfde geldt voor de politici in het Europees Parlement. Maar goed, de PVV is tegen Europa en elke samenwerking behalve een economische. Alsof dat onze handelsbelangen niet zwaar zou schaden
    Agh! waren alle menschen wijs
    En wilden daer by wel:
    De Aerd waer haer een Paradijs
    Nu is-se meest een Hel
    -Dirck Camphuysen

White Trash GO Member
    Mijlpalen:
    Social1 jaar geregistreerd5.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts1000 Posts100% TradeZone score5 goede deals in TradeZone7 dagen geregistreerd3 maanden geregistreerd
    Punten
    8.009
    Level
    10
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Ja maar er is geen 1 partij die 100% aansluit bij mijn eigen standpunten. De pvv en de sp komen het dichts in de buurt. (ik ben er ook nog niet 100% overuit wat ik gestemd had deze keer)
    Jij, als D66er, zei toch ook dat je het niet met ieder standpunt van D66 eens was.

Ik heb het niet over een containerbrandje maar over mijn oma die is beroofd in de supermarkt(oostblokkers), mijn vrouw die achtervolgd en uitgescholden word samen met haar vriendin (antilliannen), een vriend van me die in zijn knie gestoken werd na een avondje stappen(turk), mijn auto die 3 keer opengebroken is (daders onbekend), een marokkaan die in elkaar getrapt word door andere marokkanen omdat hij met nederlanders (ons) een biertje staat te drinken.... enz..
    volgens mij hebben we toch in een andere wijk gewoond dan
    De voorbeelden die jij geeft "de zogenaamde NL tokkies" moeten ook aangepakt worden net als de allochtonen ook daar is Wilders een voorstander van of was je de tuigdorpen al vergeten

Ik wou al op jonge leeftijd veel geld hebben op mijn 18de een auto rijden en niet afhankelijk zijn van OV tot mijn 25ste e.d. gewoon elke maand een salaris waar ik leuke dingen van kan doen en niet rond moeten komen van 400-500 per maand, (ik heb echt geen flauw idee wat een student te besteden heeft in de maand) dat is de hoofdreden dat ik ben gaan werken.

Ik heb het over al die nederlanders die samen met mij over de grens wonen met hun kinderen op een duitse school en naast de duitse kinderbijslag ook gewoon de nederlandse ontvangen. Niks handelsbelangen gewoon geld wat naar mensen toe gaat die er eigenlijk geen recht meer op hebben.
    Laatst gewijzigd door rotjong666 : 29 april 2012 om 14:38
    [Prototype 2], Brink, Darkness 2, Far Cry 3, God of War, Killzone 3, Mafia 2, Resisitance 3, SAW, Saints Row 3, Tekken 6 en Terminator Salvation

Hoofdredacteur
    Mijlpalen:
    Punten
    8.614
    Level
    10
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC 360 Wii PSP

Standaard

Klopt, maar wilde even checken of je wist waar je op stemt

Andere wijk? Papa die op de scooter met de honkbalknuppel komt aanzetten om je af te tuigen valt volgens mij redelijk in het rijtje dat je noemt hoor. In 1,5 jaar meerdere pogingen en 1 succesvolle inbraak eveneens. Wil niet afdoen aan jouw leed hoor, maar gaan we nu serieus de mate waarin geweld gebruikt wordt langs de meetlat leggen?

En Wilders heeft die inderdaad 1 keer genoemd, maar hij voert een kruistocht tegen de allochtonen en wil maar sporadisch kijken naar de rest van de problemen. Er is geen meldpunt voor overlast door autochtonen, maar wel door Oost-Europeanen. Voor beide kun je terecht bij de politie, maar voor de ene groep moet een speciaal meldpunt komen, met als klachtoptie dat ze je baan hebben afgepikt. Dan is mijn grens wel bereikt. De vriend van een nichtje van me is stukadoor (zou het dichterbij huis zoeken, maar ik ken vooral hoogopgeleiden ). Door de komst van goedkope Polen is het lastiger werk vinden, maar hij levert veel meer kwaliteit. Dus hij is wel duurder, maar vind genoeg werk, omdat een hoop mensen niet alleen een goedkoop, maar ook een goed product willen. Net zoals A-merken blijven bestaan in de supermarkt naast de spotgoedkope merken, en flink winst draaien. Kortom, dat soort meldpunten is gewoon discriminatie in zijn zuiverste vorm. Maar de meerderheid van de PVV-stemmers lijkt het volgens polls acceptabel te vinden. Daar heb ik weinig begrip voor eigenlijk.

Problemen oplossen, betekent dat je alle aspecten van het probleem aanpakt en je richten op de buitenlanders als zondebok is dat niet. Zelfs al zijn daar de problemen groter. Je ziet hetzelfde in de VS met de Mexicanen. Ze komen massaal illegaal over de grens om goedkoop werk te doen wat de Amerikanen niet willen doen, leven van vrijwel niks, maar vervolgens is het kankeren op die groep, moet er een elektrisch hekwerk komen en lopen er mensen die die lui gewoon afknallen als ze de grens overkomen. Volslagen gestoord en bovendien contra-productief, omdat je welvaart er van is gaan afhangen voor een deel.

Het probleem is dat we ook niet meer met elkaar kunnen praten. Als de PvdA zegt dat de problemen niet enorm zijn, dan zijn het multicultiknuffelaars, theedrinkers en landverraders. Als Wilders het andere extreme doet, dan is hij een fascist, neonazi en weet ik veel wat (neonazi is lastig te overtreffen). Terwijl beide natuurlijk een punt hebben. Jij en ik kennen allebei de voordelen van een multiculturele arbeidsmarkt, of het nu tatoeages of kleren zijn. Dus alle allochtonen het land uit gaat alleen maar problemen creëren en welvaart kosten. Op hetzelfde moment moeten de problemen die er zijn niet onder de mat geveegd worden. Maar zolang niemand dat midden wil opzoeken, gaan de problemen niet opgelost worden.

Wat betreft wonen in buitenland. Het probleem is dus dat je geen simpele wetgeving kunt maken die groep A wel recht geeft op bijslag en groep B niet, omdat je dan onderscheid moet maken in de bijdrage voor de welvaart in Nederland en dat is niet te doen. Dus geef je iedereen maar geld.

Bovendien, werken die mensen in NL? Zo ja, dan dragen ze gewoon loonheffing af en hebben ze al helemaal recht op toeslagen Zo nee, zie bovenstaand
    En wilden daer by wel:
    Nu is-se meest een Hel
    -Dirck Camphuysen

White Trash GO Member
    Mijlpalen:
    Punten
    8.009
    Level
    10
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Het ligt eraan heb ooit eens mij complete huis van onder naar boven in de spachtelpoets laten zetten door een paar polen, was echt perfect werk en geleverd met 4 man 3 dagen bezig geweest was inclusief materiaal 2000,- euro
    dat is echt moordend voor mensen als de vriend van je nicht die het niet voor minder dan 3500,- kan doen omdat hij ook zn brood moet verdienen. ik geef er niet om welke taal degene spreekt het gaat om prijs/kwaliteit verhouding! Al woon ik in Duitsland ik blijf een nederlander hé. Merkte het de laatste tijd op de bouw steeds meer... turken die het steigerwerk aannemen voor 5 euro de meter terwijl de absolute bodemprijs op 7,20 lag en dan moet je je echt de tering werken om iets te kunnen verdienen.
    Vaak was ons werk idd beter maar daar kijkt een Heijmans of een BAM echt niet naar hoor.

Zo ook met de tattooartiest uurtarief 80-90,- ipv 135-150,- bij een NLer en de kwaliteit is echt perfect. De multiculturele sameleving had iets moois kunnen zijn maar is gewoon totaal mislukt doordat er veel te veel tegelijk zijn gekomen en dat degene die er zijn hun familie en vrienden allemaal hebben uitgenogigd die allemaal gepamperd worden met een WWtje. Is toch niet normaal dat je een uitkering aan kan vragen zonder beheersing van de taal. Hier in Duitsland maak je de eerste 5 jaar gaan aanspraak op zulke voorzieningen. Er zijn verschrikkelijk grote cultuurverschillen neem moslims of oostblokkers of afrikanen hun zijn opgevoed met hele andere normen en waarden als wij. Ze willen zich amper aanpassen, wat logisch is want je wilt toch je eigen identiteit ook behouden.

Je hebt wel gelijk betreft dat mensen elkaar graag labelen, ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf er ook vrolijk aan mee doet als ik het over de hippies van groenlinks heb thuis of bij vrienden.

Mijn kleine is in duitsland geboren dus krijg ik duitse kindergeld en inderdaad omdat we werkzaam zijn en een uitkering ontvangen uit Nederland krijgen we ook nogeens NL kinderbijslag.
    Het probleem is als je bv pools ben je hebt 5 jaar in NL gewoond, je hebt daar een kindje gekregen, die mensen gaan op een gegeven moment terug en krijgen dat NL kinderbijslag.
    Of bijvoorbeeld de "spookuitkeringen" (gebeurd ook wel met de stufi) mensen die staan ingeschreven op een kraakpand ergens in de stad, krijgen een uitkering maar wonen allang in land van herkomst er is nauwelijks controle op dat moet allemaal veel en veel scherper! De pakkans is klein want in NL zijn struikrovers drukker met flitsen en krijg je een bekeuring als je geen hondepoepzakje bij je hebt met het uitlaten van de hond dan dat de echte problemen aangepakt worden.

Volgens mij zijn er hier en daar nog wel wat miljoenen die we kunnen pakken zonder direct de btw naar 21% te drijven.
    Ik vind trouwens ook dat het CDA zich in en in triest gedraagt, de minister van onderwijs (is dat bijsterveld?) die nu komt met dat ze blij is dat de bezuinigingen op passensd onderwijs zijn aangepast, had je haar moeten zien staan op dat podium met haar daadkrachtige toestpraak en nu terugkrabbelen Leers die nu wat minder streng kan wezen nu er geen band meer met de PVV is terwijl hij hiervoor altijd zei uit zijn eigen standpunt te handelen en dat de PVV niks er mee te maken had. CDA op naar de 0 zetels
    Laatst gewijzigd door rotjong666 : 29 april 2012 om 18:14

Hoofdredacteur
    Mijlpalen:
    Punten
    8.614
    Level
    10
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC 360 Wii PSP

Standaard

Corruptie en fraude kom je overal tegen, maar als je er miljoenen mee pakt dan heb je niet de oplossing voor de crisis dat gaat om enkele miljarden.

En Bijsterveld, vreselijk mens, maar die hele coalitie is aan het terugkrabbelen van bijna al hun standpunten nu de PVV weg is
    En wilden daer by wel:
    Nu is-se meest een Hel
    -Dirck Camphuysen

White Trash GO Member
    Mijlpalen:
    Punten
    8.009
    Level
    10
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

En dat is nu precies wat de nederlandse politiek op een kinderspeelplaats doet lijken. Aninmal cops eraf niet omdat het een zinloos iets is, ik vind het welzijn van dieren héél belangrijk, belangrijker dan het welzijn in ontwikkelingslanden! (klinkt misschien hard maar ik ben gewoon eerlijk, sommige mensen denken hetzelfde maar durven zich niet uit te spreken krijg ik het idee) maar gewoon PVV pesten, althans dat idee krijg je nu heel erg bij het CDA.
    Hopelijk breng van (H)Aersma Buma het CDA naar de nul zetels.

Hoofdredacteur
    Mijlpalen:
    Punten
    8.614
    Level
    10
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC 360 Wii PSP

Standaard

Maar de PVV is niet voor het bestrijden van de bioindustrie, voor stappen om ons milieu en klimaat te beschermen. Er zijn alleen de animal cops. Niet dat ik die niet nuttig vindt, maar als je tegen een PVV'er begint over de bioindustrie krijg je vaak te horen dat Henk en Ingrid wel goedkoop hun vlees moeten kunnen krijgen. Dat terwijl ze weer wel strijden tegen halalvlees, waarbij de dieren alleen bij de dood lijden.

De hypocrisie van dat beleid is wat me tegenstaat. De PVV is vooral pro-huisdier en niet pro-dier.

Wat de NL'se politiek verder op een speelplaats doet lijken is zeven weken onderhandelen en dan nog niks kunnen bereiken, zeker als je ziet dat er gewoon binnen 48 uur wel een overeenkomst mogelijk is
    En wilden daer by wel:
    Nu is-se meest een Hel
    -Dirck Camphuysen

White Trash GO Member
    Mijlpalen:
    Punten
    8.009
    Level
    10
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Ja maar is ook erg dubbel aan de ene kant wil je bijvoorbeeld niet dat dieren gebruikt worden voor dierproeven voor het testen van medicijnen maar aan de andere kant als je eigen kinderen (of iemand anders dierbaar) ziek worden maak je maar wat graag gebruik van die medicijnen. ik zou de PVDD ook wel een stem gunnen maar maar ze hebben te weinig te zeggen met hun 2 zetels en de rest van hun opvattingen zijn te links voor mij. Mensen vinden dierenleed slecht maar hebben ondertussen geen geld (over) voor eerlijke produkten. Ik denk dat iedereen weleens een aanbieding meepakt dat is goedkoper maar vaak ook kwalitatief slechter vlees, de superstores liggen er hier vol van.

Je kan wel zien dat in die 7 weken Wilders een enorme vinger in de pap heeft gehad, waarom kan het anders wel in 48 uur.
    achteraf zal hij de geblondeerde haren wel uit zijn hoofd trekken nu hebben we dank zij kunduz als nog btw verhoging en een versnelling van de aow en alle dingen die hij voor henk en ingrid voor elkaar had kunnen krijgen (arbeidsmarkt) zijn van tafel.
    Laatst gewijzigd door rotjong666 : 29 april 2012 om 21:47

White Trash GO Member
    Mijlpalen:
    Punten
    8.009
    Level
    10
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

http://www.powned.tv/nieuws/buitenla...k_budgete.html

Hopelijk een backfire voor kunduz op 12/9 komt het straks toch nog goed voor de SP en PVV
    Laatst gewijzigd door rotjong666 : 30 april 2012 om 12:34

Hoofdredacteur
    Mijlpalen:
    Punten
    8.614
    Level
    10
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Platform
    PC 360 Wii PSP

Standaard

Snap niet dat mensen een enorme staatsschuld wel acceptabel vinden. Maar ja, zolang we nu maar zo min mogelijk last hebben, generaties na ons betalen de schulden wel.

Overheden die meer geld uitgeven dan ze binnenkrijgen, belachelijk.
    En wilden daer by wel:
    Nu is-se meest een Hel
    -Dirck Camphuysen

PSN ID Rostall
    Punten: 12.294, Level: 13
    Voortgang Level: 99%, Punten benodigd voor volgend Level: 6
    Totale activiteit: 3,0%
    Mijlpalen:
    SocialVeteraan10.000 XP250 Posts100 Posts50 Posts10 Posts1000 Posts
    P3n3tr4t0r's schermafbeelding
    Punten
    12.294
    Level
    13
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3 PSP

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rotjong666 Bekijk bericht
    Maar jij vind dan dat ik de nederlanders in duitsland een slecht imago geeft... zie niet in waarom dat zo zou zijn... ik spreek de duitse taal tegen de duitse mensen maar spreek mijn eigen taal tegen mijn eigen familie!
    Nee dat die je met je nickname en het feit dat je jezelf white trash noemt!

Maar het lijkt me logisch dat als je gaat emigreren dat je een land kiest waar je denkt het beste te zullen kunnen overleven en dan lijkt het me logisch dat je daar ook de taal van zal leren! Zeker als je gebruik gaat maken van de faciliteiten van dat land.

White Trash GO Member
    Mijlpalen:
    Punten
    8.009
    Level
    10
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

LOL... tja... je bent wat je bent...

lijkt mij ook logisch maar andere denken daar heel anders over.
    mijn kinderen gaan straks naar de basisschool hier in het dorp maar veel NL gezinnen hebben hun kinderen gewoon in NL op school zitten.
    sommige spreken de taal nauwelijks omdat ze het niet nodig vinden omdat wij hier 5 minuten van NL wonen, echt belachelijk.
    die wonen echt alleen over de grens, ik leef hier ook echt
    Laatst gewijzigd door rotjong666 : 1 mei 2012 om 12:21

Member
    Punten: 2.309, Level: 4
    Voortgang Level: 30%, Punten benodigd voor volgend Level: 491
    Totale activiteit: 14,0%
    Mijlpalen:
    1 jaar geregistreerd1.000 XP10 Posts100 Posts

Punten
    2.309
    Level
    4
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rotjong666 Bekijk bericht
    Ik weet dat het hoogste belastingtarief 52% is en dat is ook terrecht, onterrecht vind ik het als het verder word verhoogd naar 65% (Plan van de SP svolgens mij)

Je verteld een mooi verhaal over de allochtonen in NL, ik ben gisteren getatoeerd door iemand uit Hongarije, spreekt amper nederlands, beetje engels maar echt prachtig werk, beter dan 90% van de NL artiesten en voor 2/3 van het geld
    Ik zal je verder besparen wat we allemaal voor negatiefs hebben meegemaakt in de stad, we hebben zelf echt midden in een achterstandswijk gewoond, want dat zou het verhaal van je colbertje en mijn tattoo echt doen verbleken.
    Het feit is dat ik véél meer negatieve dingen heb meegemaakt dan postief met onze medelanders.
    Ik vind dat je van je eigen leven uit moet gaan en niet van wat je in kranten leest en op tv ziet.

Het is vooral door de 2de en 3de generatie generaties die meestal gewoon de taal spreken wat de probleem veroorzakers zijn.
    Je moet niet vergeten dat de taalachterstand bij de 1ste generatie vrouwen ook komt doordat ze 2de rangsburgers zijn, die mogen de taal niet leren van hun man!
    Het is dus geen allochtonen bash topic aan het worden maar gewoon de feiten.
    Zijn deze vrouwen ook naar NL gehaald om het vuile werk te doen?? Nee geloof het niet hoor want de meeste mogen niet eens werken

Maar gelukkig zijn we het hier over eens dan kunnen we dit onderwerp laten rusten.

Ik ben zelf op zeer jonge leeftijd gaan werken en al mijn collega's in de afgelopen 10 jaar waar ik meegewerkt heb zijn allemaal jonge schoolverlaters, gebruiken liever drugs en drank (net als ik) en gaan naar een goed feestje en hebben de grootste lol tussen 16 en 25
    de meeste hebben gewoon, net als ik, helemaal geen zin in school. Die willen gewoon gaan werken. Ik noem ze niet lui maar ze zijn, net als ik, gewoon makkelijk. Zelf vond en vind ik dat je moet genieten en het leek/lijkt me verschrikkelijk als je als 20-25 jarige student rond moet komen van een schijnje.... of student lui zijn weet ik niet omdat ik zelf niet met dat soort mensen omging en nog steeds ga ik liever met low-life om als met hoogopgeleide mensen dus kan er niks zinnigs over zeggen eigenlijk.

Ik ben trouwens voor totale afschaffing van de HRA niet alleen voor de hoge hypotheken maar uiteindelijk voor iedereen. Maar er moet gewoon zo snel mogelijk begonnen worden met de allerhoogste hypoteken die mensen verdienen genoeg om de lasten zelf te kunnen betalen en zo niet dan leven ze boven hun stand!

Maar ja ik heb makkelijk praten ben 29 en heb nog nauwelijks een hypotheek over trouwens wel krom dat ik gewoon HRA krijg voor mijn huis in het buitenland, vind dat ze dat ook echt aan moeten pakken. (is ook een punt van de PVV) net als bv de kinderbijslag die iedereen ontvangt of je nu 25.000 verdient of 250.000 ook als je niet in NL woont krijg je gewoon kinderbijslag, vind dat dat ook aangepakt moet worden (ook PVV)
    dus ik stem niet alleen PVV omdat het een strijd voert met de, in mijn ogen, achterlijke islam maar ook omdat ze veel punten hebben die NL goed zouden doen.
    Maar misschien stem ik dit keer wel GL en dan blijf ik gewoon recht houden op de sociale voorzienigen uit NL terwijl ik er nauwelijks geld nog uitgeef...
    Wauw haha, hier moest ik op reageren. Leer eens op je 40e Arabisch praten. Wedden dat je dood bent voordat je Arabisch kan spreken? Jou argumentatie is gebaseerd op louter meningen. Geen 1 bron of erkend statistiek te bekennen. Volgens mij snap je het allemaal niet meer zo goed. Ik neem het jou niet kwalijk hoor . Partijen willen alleen maar winnen en proberen niet eens tot een nuance te komen. Een partij moet sterk in de schoenen staan en niet om de maand haar beleid veranderen. Iets beloven is een ding, het doen is wat ik wil zien. Ik kan nu wel gaan stemmen omdat ik de beloftes leuk vind, maar als ze eenmaal aan de macht zijn zie ik er niks van terug.

Een leuke statistiek: 80% van mijn familie is hoger opgeleid dan jij. (Ik ben een allochtoon EN moslim). Er zijn problemen onder allochtonen dat ontken ik niet, maar je mag absoluut niet alles op een geloof schuiven. Een criminele Marokkaan staat niet representatief voor alle moslims. Daarom wilde ik reageren op je reactie. Hoezo mogen allochtone vrouwen de Nederlandse taal niet leren? Omdat dat bij een paar Marrokanen niet mag, denk je dat het ook in mijn familie niet mag? Normen en waarden en geloof zijn twee verschillende dingen. Een Turk heeft bijvoorbeeld andere normen en waarden dan een Marrokaan, maar ze zijn beide moslim. In Somalië worden vrouwen besneden, in het Midden-Oosten niet. Heeft het iets met de Islam te maken? Nee. Ik vind dat mensen eens zelf een mening moeten hebben in plaats van de heletijd andere napraten. Als ik zeg dat alle Nederlanders elke dag aardappelen eten hoeft het geen feit te zijn. Je zoekt ff wat informatie op en zegt luister hier heb je een paar statistieken waaruit blijkt dat het niet zo is. Je gaat mij toch niet meteen napraten en zeggen dat alle Nederlanders dagelijks aardappelen eten? Beoordeel eens personen een voor een in plaats van generaliseren. Ik word er echt moe van dat ik, als hoogopgeleide werkende allochtoon, moet lijden onder al dat generalisatie. Mensen kijken me aan alsof ik een crimineel ben. En dan vindt je het gek dat ik me meer een buitenlander voel? Maar goed, er zal hier niks aan veranderen.

White Trash GO Member
    Mijlpalen:
    Punten
    8.009
    Level
    10
    Mentioned
    182 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Platform
    PS3

Standaard

Zo vermoeiend als je het over de grote problemen binnen nederland en de multiculturele samenlevening hebt, dan er dan altijd een paar moeten reageren, ja maar ja maar, ik niet hoor, bij ons is alles goed. Get a life! Het is niet persoonlijk tegen iemand gericht, het is alleen maar beter als je daar zelf niet bij hoort lijkt me.
    Ik zeg toch nergen dat het over iedereen gaat, of niemand uitgezonderd... of dat het bij 100% van de buitenlandse gezinnen zo is.

Het is ook niet dat ik op mn 40 ste arabisch moet leren maar hun moeten nederlands leren ... daar zijn prima opleidingen voor en als andere mensen het wel kunnen op latere leeftijd dan is dat voor iedereen mogelijk. Ik heb zelf tijden lang in de stad gewoond en gewerkt en ook mijn buitenlandse collega's zeiden dat gewoon een groot probleem was binnen hun familie's en die van vrienden, dat hun moeder de taal niet sprak omdat de verdeling binnen het gezin anders is dan bij ons.

Dat 80% van je familie hoger opgeleid is dan mij is niet zo moeilijk dat ben je namelijk al als je je veterstrik diploma gehaald heb in groep 4 vraag me af hoe het met die 20% zit dan

Ik baseer me niet op wat statistieken maar gewoon op het leven wat ik er zelf in meemaakt.

Of je nu moslim, christen of joods bent....of weet ik in wat voor sprookje je gelooft, lekker boeiend, ik geloof nergens in.
    Ik praat niemand na, volgens mij ben ik hier de enige met deze mening ofniet?

En hoe kan je in godsnaam iemand aankijken zodat iemand zich crimineel voelt ligt denk ik meer aan je eigen beleving als aan de blik van iemand anders
    En als je klachten hebt en je voelt je hier niet gewenst (je voelt je buitenlander) dan ga je toch lekker ergens anders wonen, je bent vrij om te gaan dacht ik zo

@ het politiek forum het is jammer dat Wilders zo doorslaat met uit de EU stappen, weet niet of dit de koers is waar mensen opzitten te wachten.
    Vond hem sterker overkomen toen het ging over het marokkaanse straattuig, daar zitten problemen.
    De gulden terug enzo gaat toch nooit gebeuren ik hoop de Wilders zijn eigen graf niet aan het graven is. Zelfs de SP is hier een stuk genuanceerder in dan de PVV.
    Partijen als wilders zijn wel nodig namelijk.. vind dat de middenpartijen, zeker na het lenteakkoord, te veel hetzelfde verkopen. al vind ik rutte een goede MP! lijkt me niet dat iemand die op dit moment in de politiek zit een betere MP is dan rutte, vond het een sympatiek man bij pauw en witteman afgelopen vrijdag.
    Misschien dat de burgerpartij van Brinkman wat word
    Laatst gewijzigd door rotjong666 : 13 mei 2012 om 12:46