PDA

View Full Version : Red Dead Redemption

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14

geofke01
26 mei 2010, 00:43
al gedaan, maar is goed :P

jah zoveel heb ik er ng niet op gespeeld, mijn laatste missie was die koeien binnenhalen in dat rotweer :) ik zit nu op 20percent en ik vind het echt een geniale game

BRiKSo
26 mei 2010, 00:45
Ik zit al aardig ver in de game :P ben nu redelijk ver in dat Megico gedeelte van de map :P
Maar sommige van die ingame achievements zijn best irri :P Moet nu 2 van die Cougars doden met alleen met een mes doden :P
Heb er nu al zin in :')

Glenn08
26 mei 2010, 01:19
Waar kan je een paard kopen? Of kan je ook een paard vangen met een lasso en dat je eigen paard maken zeg maar? Ik heb per ongeluk mijn lichtbruine stallion gedood, en nu heb ik zo'n waardeloos paard in de plaats

SgtGohan
26 mei 2010, 01:23
general store, of gewoon een met de lasso vangen en dan die minigame doen ja en dan hitchen zodat je hem opslaat

Gunnis
26 mei 2010, 01:28
Als je meerdere paarden hebt bijv 2
Hoe kan je ze dan selecteren op welke je wilt rijden...?
Heb een hele mooie zwarte gevangen echt te mooi!!! maar krijg nog steeds me oude paard de heletijd:S

Dvd-Linden
26 mei 2010, 01:30
Zo, ik heb toenet ook mn eerste 2 uurtjes gespeeld. Vind het wel erg vet tot nu toe. Gewoon een beetje rondlopen in het wild en van die omgeving genieten, op beesten jagen enzo; echt vet!
Ik heb kapitein-hangzak trouwens geaccepteerd hoor, alleen ik denk dat ik aankomende tijd nog niet veel online zal spelen. Wil eerst ff rustig de tijd steken in de singleplayer.

Enne, iedereen had het toch over een ezel in het begin? Ik rijd tot nu toe alleen maar op paarden hoor, of ligt dat aan mij haha.

BRiKSo
26 mei 2010, 01:31
Das voor de MP alleen in de SP heb je standaard een paard :)

SgtGohan
26 mei 2010, 01:31
Heb een hele mooie zwarte gevangen echt te mooi!!! maar krijg nog steeds me oude paard de heletijd:S

je had die vast moeten hitchen je mag er maar een hebben, degene die je hitcht word je paard die je kan fluiten. hitchen kan meestal bij een winkel

Gunnis
26 mei 2010, 01:32
je had die vast moeten hitchen je mag er maar een hebben, degene die je hitcht word je paard die je kan fluiten. hitchen kan meestal bij een winkel

Doh!!!!!!!!!!!!!!!! :(

BRiKSo
26 mei 2010, 01:36
Dat had ik wat eerder moeten weten :') Had net een mooie witte één gevangen :) En dan ben ik hem na 5 min weer kwijt :')

Zzyzx Rd
26 mei 2010, 01:38
bohh ik wil dit spel ook! D:

Gunnis
26 mei 2010, 01:42
Maarja hoe kan je nu zien wat het beste paard is:P?
Je ziet nergens stats ofzo en in de winkel zie je niet elk paard en ik wil een mooie snelle:P

Holy-Shizz
26 mei 2010, 01:47
Je ziet nergens stats ofzo en in de winkel zie je niet elk paard en ik wil een mooie snelle:P

De laatste drie zijn de snelste , dit staat er ook bij vermeld, koop gewoon van 1 van deze deeds wanneer je kan en je kan deze altijd spawnen.

bangsat
26 mei 2010, 01:48

In de winkel staat bijvoorbeeld standardbred ofzo en dan staat er bij info zwart paard. Snelheid: Snel:P

De witte
De zwarte = Snel
de gouden

ja maar in het wild vangen is toch veel leuker dan er 1 kopen:P

Klopt. Ik ben nu opzoek naar de zwarte! heb de witte al!!

Gunnis
26 mei 2010, 01:49

Nol
26 mei 2010, 02:00
Ik geniet steeds meer van dit spel, sfeer is echt bruut. Kan ook tijden met andere dingen bezig zijn zonder een hoofdmissie te spelen, vanavond een tijdje bezig geweest oud Hollands hoefijzertje werpen, zo wordt de speelduur wel weer verlengd :)
En zo is er steeds wel wat, waar ik " even " blijf hangen.

Het weersysteem is ook prachtig, opeens hoorde ik een hoop wind door mijn speakers schallen, even rondgekeken… De lucht werd steeds bewolkter en de boomtoppen begonnen harder heen en weer te zwaaien, evenals de planten en stof wat door de lucht kwam vliegen. Zelfs de kabels aan, houten palen en andere ostakels dansen op de harde wind, echt oog voor detail, heel netjes gedaan. Je voelt de bui echt aankomen ;)

SgtGohan
26 mei 2010, 02:05
je hebt de american breed, hungarian half bred en de kentucky saddler de kentucky saddler krijg je met missie hungarian half breed moet je in mexico vangen en american breed ergens waar die beren ziten volgens mij rechtsboven op de map. die laatste 2 kun je dus pas na een aantal missies krijgen zodat je in die gebieden kunt gaan. dit zijn de 3 snelste paarden ik heb op het moment de deed van de kentucky saddler gekocht en de hungarian half bred gevange dus daar moet ik nog deed van kopen nu alleen nog de american breed

Edit: en ohja de laatste twee moet je eerst vangen voor je ze in de winkel kunt kopen

Gunnis
26 mei 2010, 02:08
Wacht als je dus die deed koopt.
kan je meerdere paarden hebben?? en ze heletijd "summonen"

Holy-Shizz
26 mei 2010, 02:10
Wacht als je dus die deed koopt.
kan je meerdere paarden hebben?? en ze heletijd "summonen"

Yep.

SgtGohan
26 mei 2010, 02:36
jep dat kan wel

Sting
26 mei 2010, 03:53
Wat duurt een pokerpartijtje lang zeg !!! :)

Nils
26 mei 2010, 07:29
Ik kocht het land gewoon de 1e keer al :P Niks geen geschiet aan te pas gekomen.

Doncapi
26 mei 2010, 11:26
Kan je trouwens ook een trein overvallen? Het moest wel een keer bij een missie, maar ik weet niet of het ook gewoon kan.

chronic010
26 mei 2010, 11:43
Kan je trouwens ook een trein overvallen? Het moest wel een keer bij een missie, maar ik weet niet of het ook gewoon kan.

Blij dat ik dat alvast weet.....

Tonne
26 mei 2010, 11:46
Wat duurt een pokerpartijtje lang zeg !!! :)

ze worden ook steeds beter lijkt het wel.
op de macfarlane ranch kon ik eerst gewoon met bluffen en flutkaarten alles winnen maar nu gaan ze ineens mijn bluffs callen:P
dus moet ik ook nog beginnen met echt serieus pokeren :P

Doncapi
26 mei 2010, 11:51
Blij dat ik dat alvast weet.....

Uuh, dit is toch een Western-game? Dan kan je de donder op zeggen dat je een train moet overvallen.

Daarnaast geef ik niks weg over het verhaal.

SgtGohan
26 mei 2010, 12:28
ze worden ook steeds beter lijkt het wel.
op de macfarlane ranch kon ik eerst gewoon met bluffen en flutkaarten alles winnen maar nu gaan ze ineens mijn bluffs callen:P
dus moet ik ook nog beginnen met echt serieus pokeren :P

het is maar goed dat ik pokeren leuk vind, maar het word maar tijd dat ik eens naar blackwater ga en mijn pokerpak aan doe en dan high stakes pokeren zodat ik ook die trophy krijg. maar ik vind de AI met pokeren tot nu toe maar slecht hoor. ik merk wel dat hij iets beter word. maar ik hoop dat het in blackwater een uitdaging word.

Tonne
26 mei 2010, 12:45
het is maar goed dat ik pokeren leuk vind, maar het word maar tijd dat ik eens naar blackwater ga en mijn pokerpak aan doe en dan high stakes pokeren zodat ik ook die trophy krijg. maar ik vind de AI met pokeren tot nu toe maar slecht hoor. ik merk wel dat hij iets beter word. maar ik hoop dat het in blackwater een uitdaging word.

mijn pokerskillz zijn ook niet fenomenaal, in een grijs verleden deed ik het op internet wel voor wat centjes maar dat ik uitblink in poker absoluut niet.
geef mij maar blackjack :+

SgtGohan
26 mei 2010, 13:04
mijn pokerskillz zijn ook niet fenomenaal, in een grijs verleden deed ik het op internet wel voor wat centjes maar dat ik uitblink in poker absoluut niet.
geef mij maar blackjack :+

blackjack is ook leuk ja en dat met die dice is ook best leuk om te spelen.

En iedereen kan me toevoegen voor online ofzo psn naam is ook SgtGohan

Mysterio_89
26 mei 2010, 13:52
vandaag krijg ik me game hopelijk kan ik lekker weer mp spellen ^O^

Oxigeon
26 mei 2010, 14:19

Ik heb nog niet zo gek veel sp gespeeld. Maar ik neem aan dat je het pokerpak enzo gewoon moet kopen? Of krijg je dat van iemand?

fUture_gmr
26 mei 2010, 14:22
Hmm das klote. Ik had daar geen last van. Disc vies. Ps3 het spel ff opnieuw laten lezen. Doet soms wonderen!

Jah de 4e keer lukte het weer:P Weet niet wat het was:P

haha ik had ook een zwarte paard gevangen. echt helemaal zwart en ging daar op rijden en floot mn oude paard dat hij me volgde. Maar elek paard die ik vang zegt met dat ie niet zo snel is als mn huidige paard(dat is de stallion die wegliep bij 1 van de missies bij bonnie en dat je m ving en mocht houden) Dat is bij mij een witte, bij jullie ook? of is dat verschillend toevallig bij iedereen. Die heb ik nu nog.

Want die ik nu heb is echt fking snel, sneller lijkt me onmogelijk:P

En ik heb al discount gekregen bij de winkels dus die snelleste paarden zijn nu maar 750 dollar ipv 1500. Ik kan wel eentje kopen. Kijk wel hoe die is, als die me niet bevalt dan ga ik 1 save ding trug:P

Anyway dus als je die paarden koopt, dan kan je zelf bepalen welke paard je fluit. Hoe gaat dat dan? fluiten en als dat m niet is dan weer fluiten:P???

PS: side mission zijn echt vet. Probeer zo veel mogelijk sidesmissions te doen tussendoor en niet alleen hoofdmissies. Beter zelfs, je loop gewoon in die wereld rond denkend zo van ik wil een betere basis camp kopen of ik wil wel weer ff lekker blackjack doen, even weer naar boven op het teras, kijken wat die prostituties nu weer voor moois gaan zeggen:P

Zo als deze:P

P:Hi handsome is there something of you that you want to stick in something of mine?
J:haha Im srry lady , but Im not that type anymore!

zoiets wtf:P

Online wordt ook steeds meer fun met hold your own en goldrush:) En niet te vergeten de posses.

RSOW gaat vandaag miss een grote posse houden tot de volle 8 man. Mochten er een paar missen dan kan er gejoind worden. Het liefst iemand die in mn lijst heb. Ik accept geen nieuwe!

SgtGohan
26 mei 2010, 14:24
Ik heb nog niet zo gek veel sp gespeeld. Maar ik neem aan dat je het pokerpak enzo gewoon moet kopen? Of krijg je dat van iemand?

volgens mij moet je dan gewoon bij rockstar social club een account aanmaken maar dat had ik bij gta iv al gedaan volgens mij dus bij mij was dat al direct met elkaar gelinked

@ Future nee dan moet je gewoon de deed van dat paard activeren

Gunnis
26 mei 2010, 14:26
Jah de 4e keer lukte het weer:P Weet niet wat het was:P

haha ik had ook een zwarte paard gevangen. echt helemaal zwart en ging daar op rijden en floot mn oude paard dat hij me volgde. Maar elek paard die ik vang zegt met dat ie niet zo snel is als mn huidige pard(dat is de stallion die wegliep bij 1 van de missies bij bonnie en dat je m ving en mocht houden) Dat is bij mij een witte, bij jullie ook? of is dat verschillend toevallig bij iedereen.

Dat paardje is bij mij opgegeten door de wolfjes :+

nillus
26 mei 2010, 14:26
Ook ik bezit dit spel. Wat een heerlijke game! Ben tot nu toe alleen nog maar met de SP bezig. Heb er zo'n 10 uur inzitten en ben nu in Mexico. Heb daar al wat opdrachten gedaan etc, maar zag dat ik al op 35% zit. Dit vind ik een beetje jammer. Het is zo'n heerlijke game en ik ben bang dat ik hem snel uitgespeeld heb? Ik heb nog niemand gehoord over de (te) korte storyline van de SP...

fUture_gmr
26 mei 2010, 14:27
Dat paardje is bij mij opgegeten door de wolfjes :+

jah maar je kunt m gewoon fluiten na 2 minuten en dan komt ie weer:P haha

dach t eerst ook FOK, maar daarna kwam die gewoon:P

@sgtgohan, ah zo. Nice! maar je huidige paard, zodner deed gaat dan wel gewoon weg.?

SgtGohan
26 mei 2010, 14:29

@sgtgohan, ah zo. Nice! maar je huidige paard, zodner deed gaat dan wel gewoon weg.?
ja maar alles waar je deed van koopt kun je zo oproepen.

Holy-Shizz
26 mei 2010, 14:32

Je moet je aanmelden voor de Rockstar Social Club om het Elegant Suit vrij te spelen.

Gunnis
26 mei 2010, 14:35

Niet als je daarna je paardje skint ^O^
En heb nu dat begin paard gewoon weeg haha, en win alsnog alle races lol

Oxigeon
26 mei 2010, 14:38
Je moet je aanmelden voor de Rockstar Social Club om het Elegant Suit vrij te spelen.

Daar heb ik me gisteren lid van gemaakt. Eens kijken hoe ik aan dat pak kom als ik in de game zit.

SgtGohan
26 mei 2010, 14:43
Daar heb ik me gisteren lid van gemaakt. Eens kijken hoe ik aan dat pak kom als ik in de game zit.

als het goed is linkt het spel je vanzelf met social club

fUture_gmr
26 mei 2010, 14:48
Niet als je daarna je paardje skint ^O^
En heb nu dat begin paard gewoon weeg haha, en win alsnog alle races lol

lolz je paard waar je zo lang een band mee hebt, die altijd voor ej klaar staat. Wordt ie gebeten en dan denk je ik skin m maar meteen? PROFIT:P??

wtf:P

Oxigeon
26 mei 2010, 14:48
als het goed is linkt het spel je vanzelf met social club

Ja dat klopt, want toen ik me had aangemeld en daarna de game opstarte kreeg ik een melding dat ik een nieuwe challenge had. Moet alleen kijken of ik dan het pak automatisch heb of dat ik het eerst ergens moet kopen of gratis ophalen.

Gunnis
26 mei 2010, 15:02
lolz je paard waar je zo lang een band mee hebt, die altijd voor ej klaar staat. Wordt ie gebeten en dan denk je ik skin m maar meteen? PROFIT:P??

wtf:P

Hij lag dood op de grond! ik verloste hem :$
Net potje poker gewonnen :)

En ik kan naar thiefs landing al tijdje maar zie daar geen tailor ook niet op de map:S moet je die unlocken ofzo???

fUture_gmr
26 mei 2010, 15:04
Hij lag dood op de grond! ik verloste hem :$
Net potje poker gewonnen :)

En ik kan naar thiefs landing al tijdje maar zie daar geen tailor ook niet op de map:S moet je die unlocken ofzo???

jawel die is er wel:P
Zo een schaar symbool zie je dan. Het kan zijn dat ie dicht is als het avond is, overdag zijn de winkels wel gewoon open.

SgtGohan
26 mei 2010, 15:06
soms moet je er ook eerst naartoe om te zien dat er winkels staan op de map. en damn wat is die horseshoe trophy moeilijk lukt me maar niet

Tonne
26 mei 2010, 15:10
soms moet je er ook eerst naartoe om te zien dat er winkels staan op de map. en damn wat is die horseshoe trophy moeilijk lukt me maar niet

dat is die ringer toch? volgens mij staat er op yt een filmpje hoe je het doet

Gunnis
26 mei 2010, 15:11
jawel die is er wel:P
Zo een schaar symbool zie je dan. Het kan zijn dat ie dicht is als het avond is, overdag zijn de winkels wel gewoon open.

Yaa got it:)
gelijk alles gekockt:P
Ben wel een zeer arme cowboy maar 800 dollar:(

En weer een shoot out verloren... snap daar dus echt de ballen niet van he met dat kut dead eye level 2

SgtGohan
26 mei 2010, 15:15
dat is die ringer toch? volgens mij staat er op yt een filmpje hoe je het doet

ja was ook al aan het bekijken, kom de hele tijd heel dichtbij en zelfs ertegen aan maar is niet goed genoeg

Tonne
26 mei 2010, 15:20
kwestie van de goeie hoek denk ik

Gunnis
26 mei 2010, 15:32
En wat is dit nu weer voor onzin! krijg een bounty op me hoofd van 40 dollar en 4 sherrifs bij mij ik sta stil weapen in me holster zodat ze me kunnen pakken... knalle ze me alsnog dood...:S

Holy-Shizz
26 mei 2010, 15:32

En weer een shoot out verloren... snap daar dus echt de ballen niet van he met dat kut dead eye level 2

Er verandert niks aan het dueleren wanneer je een nieuw level dead eye krijgt....

SgtGohan
26 mei 2010, 15:37
Er verandert niks aan het dueleren wanneer je een nieuw level dead eye krijgt....

idd en dueleren is tog wel et makkelijkste ooit:+

Count Hanes
26 mei 2010, 15:42

Shoot outs vindt ik juist erg makkelijk. Snel met je pookje over de tegenstander bewegen en rechtertrigger (Xbox360)
Als je dan toch bezig bent, probeer zijn gun uit zijn hand te schieten. Krijg je weer meer XP.;)

Inmiddels ook mijn Assassins suit bij elkaar verzameld en nog wat andere suits.

Met moeite eindelijk achievement voor 4 wedstrijden online achter elkaar in het winnende team te zitten, omdat je helaas nu nog steeds regelmatig terug de freeroam ingegooit wordt.

Met de SP al vele uren kwijt en ben zo aan het speuren en rondkijken, dat ik nog niet eens in Mexico ben. Zit geloof ik nu over de 13 uur in SP.

MP is wel tof en lachen, maar ze moeten wel iets gaan doen, dat je dus regelmatig terug de freeroam in wordt gestuurd. Ben je net lekker bezig met goudzakken verzamelen en tjop, eruit gegooid. :(

Die challenges in de SP voor bv Hunter etc zijn ook erg tof. Moet nu 5 wolfen met mijn mes doden en villen. Nog 2 te gaan:7

Raymi
26 mei 2010, 15:49

Haha lol, heb meer dan 7,500 dollar en heb geen idee wat ik ermee moet doen:P

Gunnis
26 mei 2010, 16:09
idd en dueleren is tog wel et makkelijkste ooit:+

Serious ik heb me wapen in me hand richt op hem rag op R2 zie al die kruisjes tevoorschijn komen... moet heel me magazijn leeg schieten om 1 of andere rede :S

En als ik bijna bij me laatste kogel ben knalt die me :{

Steelbeen
26 mei 2010, 16:09
Even een vraagje... Ik heb dit spel niet, maar ik zit er aan te denken om het te kopen. Is het een aanrader? Online en offline goed? Alvast bedankt ;)

En wat is dit nu weer voor onzin! krijg een bounty op me hoofd van 40 dollar en 4 sherrifs bij mij ik sta stil weapen in me holster zodat ze me kunnen pakken... knalle ze me alsnog dood...:S

Hmm, ik heb het spel (nog) niet, dus voor mij klinkt dit een beetje raar. :P Sheriffs gooien een chocolade bounty ter waarde van 40 dollar op je hoofd, om je vervolgens neer te knallen? :D xD

Dat laatste is een grapje hoor, hoef je niet serieus op in te gaan :P

ThugLife
26 mei 2010, 16:13
nou sp main storyline iig uitgespeeld, kut einde imo

Pukkert
26 mei 2010, 16:14
ja was ook al aan het bekijken, kom de hele tijd heel dichtbij en zelfs ertegen aan maar is niet goed genoeg

Tis ff pielen, maar je moet iig eerst met L2 mikken zodat je in het midden van die hoef het paaltje ziet. Dan L2 los laten, swingen en release met R2 op ongeveer het ideale 'releasepunt' of net een tikkie harder. Tweede worp altijd vorige stappen herhalen ;)

SgtGohan
26 mei 2010, 16:16
dat snap ik doe ik ook altijd.

Gunnis
26 mei 2010, 16:18
Okey heb net een shoot out gewonnen:P
Trouwens als je snel fame/honor wilt 1 van die 2 krijg je bij shoot out:P

Moet je je cheat pak aan doen en dan cheaten met pokeren:) dan willen ze 1 tegen 1 met je bij een shoot out :P

SgtGohan
26 mei 2010, 16:27
Okey heb net een shoot out gewonnen:P
Trouwens als je snel fame/honor wilt 1 van die 2 krijg je bij shoot out:P

Moet je je cheat pak aan doen en dan cheaten met pokeren:) dan willen ze 1 tegen 1 met je bij een shoot out :P

dat wist ik niet zal ik eens doen^O^

Mysterio_89
26 mei 2010, 16:33
yes heb me game nog helemaal geseald inclusief de karton hoes love uk shops

Gunnis
26 mei 2010, 16:59
WoW nu net in Mexicon aangekomen en heb me toch een paard gevangen!!
een zwart paard met een beetje bruine gloed O.o..
en zwart haar.

Moest wel zowat 5 min op ze rug zitten me in balans houden:P

SgtGohan
26 mei 2010, 17:05
WoW nu net in Mexicon aangekomen en heb me toch een paard gevangen!!
een zwart paard met een beetje bruine gloed O.o..
en zwart haar.

Moest wel zowat 5 min op ze rug zitten me in balans houden:P

die is mooi ja heb ik ook gevangen, maar niet snel ik zou in mexico de hungarian half bred zoeken.

Nuggatz
26 mei 2010, 17:05
Jemig, ik wou Red Dead Redemption vandaag kopen(Heb eindelijk weer geld) is hij overal uitverkocht! TFOE WTFBBQ

EDIT: Toch nog gevonden in de Videoland, De winkel die eigelijk tegen mijn principes is

Gunnis
26 mei 2010, 17:11
die is mooi ja heb ik ook gevangen, maar niet snel ik zou in mexico de hungarian half bred zoeken.

Nee had een andere dan deze was snel!!!
maar natuurlijk loop het dorpje in komt een cut scene en ik ben me paard kwijt:P

uhh heb je ergens een link ofzo hoe die verschillende breeds eruit zien?

SgtGohan
26 mei 2010, 17:20
moet je denk ik zoeken voor een red dead redemption wikia. daar zal het wel op staan

Tonne
26 mei 2010, 17:25
die wikia is nog niet zo heel vol. die game zal wel niet 100% zijn uitgespeeld een week na release :P

Nils
26 mei 2010, 17:26

Lulkoek, je kan gewoon elegant suit kopen bij zo'n tailor.

Tonne
26 mei 2010, 17:28

maar niet gratizz

Count Hanes
26 mei 2010, 17:53
Nee had een andere dan deze was snel!!!
maar natuurlijk loop het dorpje in komt een cut scene en ik ben me paard kwijt:P

uhh heb je ergens een link ofzo hoe die verschillende breeds eruit zien?

Men neme de War Horse (LE versie). Een sneller en sterker paard is er niet in RDR.
Je kunt bij het aanschaffen de eigenschappen van de breeds bekijken;)

SgtGohan
26 mei 2010, 18:09
maar niet gratizz

die je van social club krijgt is ook niet elegant suit, die heet anders

LegendMitch
26 mei 2010, 18:20
Die van social club is gentleman's attire ofzo. Daarmee kan je hogere stakes bij Blackwater. Maar waar is Blackwater eigenlijk want ik zie het helemaal niet op de kaart staan.

SgtGohan
26 mei 2010, 18:21
nadat je mexico hebt gehaald kun je daar pas heen

LegendMitch
26 mei 2010, 18:24
nadat je mexico hebt gehaald kun je daar pas heen

Ok ik ben daar nog niet. Ik word steeds afgeleid door alle random missies en dieren etc :P

SgtGohan
26 mei 2010, 18:25
ik ook nog niet. maar ik weet dat je er dan pas heen kan

Barry-026
26 mei 2010, 18:33
Jemig, ik wou Red Dead Redemption vandaag kopen(Heb eindelijk weer geld) is hij overal uitverkocht! TFOE WTFBBQ

EDIT: Toch nog gevonden in de Videoland, De winkel die eigelijk tegen mijn principes is

Heb hem net van m'n vriendin gekregen! Belde een kameraad en die was gister en vandaag ook al bij verschillende winkels geweest maar uitverkocht.

M.Goodkat
26 mei 2010, 18:43
Ok ik ben daar nog niet. Ik word steeds afgeleid door alle random missies en dieren etc :P

Das juist het beste deel van dieren :-) Bizons en Grizzlys neerknallen,cougars en ga zo maar door.

Nuggatz
26 mei 2010, 18:59
Hehe, ik ben hem net een tijdje aan het spelen en ik vind hem wel dik, maar ik wou net me eerste duel doen krijg ik zwart beeld en gebeurd er niks meer.. :o

dedash
26 mei 2010, 19:03
toen had je het spel uit :o!

M.Goodkat
26 mei 2010, 19:11
MP suckt wel iets vind ik... of dat ligt aan mij,vind dat je té gemakkelijk doodgaat,ze knallen u neer achter cover,allez =s

SgtGohan
26 mei 2010, 19:17
ik vind het dom dat je in mp niet verplicht bent expert mode te gebruiken..

Gunnis
26 mei 2010, 19:37
ik vind het dom dat je in mp niet verplicht bent expert mode te gebruiken..

Ga je toch hardcore mode in ^O^
heb nog geen MP gespeeld hier maar in hardcore moet je zelf aimen :) En heb je geen neppe auto aim.

SgtGohan
26 mei 2010, 19:45
auto aim is voor fags:W

Mysterio_89
26 mei 2010, 19:46
wie willen er met mij en donderschock mp spellen meer mensen is meer vreugde

Korkss
26 mei 2010, 19:55
Wat is een beetje een chill wapen die je int begin ergens kan kopen/vinden?? Ik heb nu die repeater ofzo die is wel fijn maar wil weleens een andere gun. (geen shotgun)

SgtGohan
26 mei 2010, 20:08
Wat is een beetje een chill wapen die je int begin ergens kan kopen/vinden?? Ik heb nu die repeater ofzo die is wel fijn maar wil weleens een andere gun. (geen shotgun)

gewoon wachten komt vanzelf wel. bolt action rifle vind ik zelf heel chill en de semi automatic handgun maar die krijg je later pas.

Raymi
26 mei 2010, 20:09

Gewoon die revolver vind ik wel fijn(de naam weet ik niet:P). Je krijgt pas veel later sniper en die ultra vette handgun. Gewoon effe doorspelen voor die coolere wapens

Korkss
26 mei 2010, 20:30
Ok Ok.. dan heb ik geduld. Zitten er trouwens veel wapens in de SP? Staat er ergens een lijst ofzo op het internet? Ben wel benieuwd!

Styx
26 mei 2010, 20:36
maar niet gratizz

Staat toch kopen :P

Gunnis
26 mei 2010, 20:50
http://reddead.wikia.com/wiki/Portal:Red_Dead_Redemption

rubbie
26 mei 2010, 21:25
net ff mp gespeeld ook wel gaaf ,vooral met die gouden zakken

Korkss
26 mei 2010, 21:25
En nog een vraagje :P heb poos terug in de SP een schatkaart gekregen van zo'n gast nadat ik m had geholpen. Maar je ziet er echt een tekening op maar waar the fuck is dat? kan echt overal zijn naar mijn mening :(

bangsat
26 mei 2010, 21:38
En nog een vraagje :P heb poos terug in de SP een schatkaart gekregen van zo'n gast nadat ik m had geholpen. Maar je ziet er echt een tekening op maar waar the fuck is dat? kan echt overal zijn naar mijn mening :(

Vroeg ik me ook af. Ik kon er in ieder geval niets uit op maken! Een boompie, een bergje en een touw ofzo? Wtf?:P

abruzzese
26 mei 2010, 21:52
Ik vraag mij af of het niemand is opgevallen over die vervelende glitch / bug in deze game als je op een bepaald gebied begeefd ?
Namelijk begint je paard te zweven en dan blijft het beeld hangen en je kant geen kant meer op .
Een zeer vervelende glitch / bug die het spelen onmogelijk maakt .
Ik heb helaas geen filmpje ervan .

Irf
26 mei 2010, 21:56
Ik vraag mij af of het niemand is opgevallen over die vervelende glitch / bug in deze game als je op een bepaald gebied begeefd ?
Namelijk begint je paard te zweven en dan blijft het beeld hangen en je kant geen kant meer op .
heb na meer dan 15 uur spelen (denk ik:P) 1 keer een bug gezien en dat was dat een chick mn paard jatte en onzichtbaar werd waardoor ik mn paard kwijt was:'(

Styx
26 mei 2010, 22:04

Ik heb het vandaag ook gehad. Ik kwam in een rots vast te zitten kon wel draaien maar niks anders.

Heb er wel een foto van :P

Korkss
26 mei 2010, 22:06
Vroeg ik me ook af. Ik kon er in ieder geval niets uit op maken! Een boompie, een bergje en een touw ofzo? Wtf?:P

Ja precies, een hoopje stenen met een kruis erop (daar zal de schat wel liggen) en een touw geknoopt als strop en op de achtergrond bergen.. ik zeg WTF man wat is dat voor lauwe schatkaart?? Iemand tips???:+

heb na meer dan 15 uur spelen (denk ik:P) 1 keer een bug gezien en dat was dat een chick mn paard jatte en onzichtbaar werd waardoor ik mn paard kwijt was:'(
LOL wilde je weer die chick mixen? Ging er gelijk met je paard vandoor, en terecht. Players willen ze niet op de prairie

Black-Thom
26 mei 2010, 23:09
kan iemand mij misschien vertellen waar ik Boars kan vinden..
ik moet die dieren hebben voor Master Hunter rank 4..

Doncapi
26 mei 2010, 23:25
Wat me ook opvalt.

Het is me enkele keren gebeurt dat ik een campsite ging opzetten om te saven. Na het "wakker worden" bevond ik mij paar honderd meter verderop van de plek waar ik ben gaan saven.

Heel vreemd. Meer mensen die hier last van hebben?

Troublemaker
26 mei 2010, 23:31
LOL!

Trek je pistool in een saloon!

Niet schikken :P

BRiKSo
26 mei 2010, 23:43
kan iemand mij misschien vertellen waar ik Boars kan vinden..
ik moet die dieren hebben voor Master Hunter rank 4..

Check je map ;)
Maar je kan ze heel makkelijk vinden in de berg achter bonny's farm waar je begint in de game :)
Maar er lopen ook cougars rond daar dus wel opletten ;)

En vandaag weer een irri glitch :P had om een vage rede mijn lasso in de handen en moest een bepaalde knaap doden voor een missie :P Deed per ongeluk de lasso maar dat was niet toegestaan en deed de knaap het naast me maar het :P
Alleen bleef de game toen haken :P alleen de pauze knop deed het :(
Zwaar irri :P

bangsat
26 mei 2010, 23:51
Wat me ook opvalt.

Het is me enkele keren gebeurt dat ik een campsite ging opzetten om te saven. Na het "wakker worden" bevond ik mij paar honderd meter verderop van de plek waar ik ben gaan saven.

Yep is mij ook gebeurd. Ik had namelijk een mooi plekkie gevonden om even te rusten en dan in de ochtend van het uitzicht te genieten. Helaas bevond ik mij niet meer op die plek en kon het uitzicht wel vergeten:P

Check je map ;)
Maar je kan ze heel makkelijk vinden in de berg achter bonny's farm waar je begint in de game :)
Maar er lopen ook cougars rond daar dus wel opletten ;)

Whahaha. Die Cougars zijn meesterlijk gevaarlijk. It only takes one bite to kill my beloved horsie!! NOOOO AGRO....... Not again!!:P

I ColoSsuZz I
27 mei 2010, 00:09
Wat me ook opvalt.

Heb ik ook, heel vervelend.

Zijn er nu nog steeds vinden dat dit spel overal een 9.8 verdient :S Come on, voordat spel uitkwam zei ik al dat niet ZO super was dan iedereen verwachtte, toen werd ik meteen aangevallen door sommige :{ maar iedereen ziet nu toch wel dat spel echt slecht is gwn, bugs in overvloed. Bugs die gwn het spelen soms echt irritant/onmogelijk maakt.

1, Bounty huisje werkt bijna nooit, en mocht er toch een keer een mannetje achter de balie zitten, dan of de optie om te betalen verschient niet, of optie verschijnt wel maar zit je minuten te wachten totdat het ook eindelijk gebeurt..

2, Vandaag ook weer vervelende bug gevonden, het feit dat je nooit opgepakt kunt worden :{ Bedoel dat staat er nog een pop-up met; Keep your gun in your holster so that they kan arrest you ( ofso iets ) denk nou chill, wil nu ff niet dood. Maar ze blijven gwn schieten totdat je dood bent :S of je nou wapen vast hbt of niet :S heel vervelend

3, Ontzichtbare objecten/mensen, verdwijnende mensen/objecten/, Opties die niet naar boven komen ( zoals betalen bounty, meedoen met poker )

4, vastzitten in grond, map die niet laad waardoor je ineens in zwart gat rent en vastzit totdat geladen is..

5, vastlopers

6, Debiel paard

7, Het ineens uitwijken van je paard, zo dat je vlak voor brug ineens naar links of rechts schiet en zo ravijn in rent :S

Zo al 7 bugs/failures die van een 10 echt geen 9,8 maken maar eerder een dikke 7-7,5

SgtGohan
27 mei 2010, 00:11
ach houd je nek toch gewoon man, als je niet eens kunt zien dat dit een fantastisch spel is rot dan maar gewoon op. het is geen 9.8 waard daar geef ik je gelijk een maar toch zeker een dikke 9.als je dit spel al een 7 zou geven vraag ik me af wat jij andere spellen geeft..

bangsat
27 mei 2010, 00:17
Totaal met Colossus oneens. Ik heb geen last van die bugs die jij allemaal opnoemt. 1 keer gehad met de save bug, maar thats it. Ff probleem gehad bij de brug glitch, maar dit was met een gekopieerde versie. De ps3 versie geen last van gehad. Bounty huisje werkt bij mij wel gewoon altijd. Als er niemand is drukt john op het belletje. Misschien is jou john lui. Map altijd gewoon geladen .Ja enkele vastloper. Vind ik ook niet kunnen. Patchen die hap. De rest van die vreemde bugs van jou heb ik geen last. Lucky me. Top spel 9.5 zowiezo.

BassHert
27 mei 2010, 00:17
KUTZOOI nog steeds geen RDR binnen.... kut post

Gunnis
27 mei 2010, 00:38
Uhhhh ik weet niet hoor maar je paard stopt automatich als die een afgrond naderd:P dus weet niet hoe jij een ravjin in rent:P

Enige die ik heb gemerkt die je noemt is dat ze je niet oppakken voor de rest nog geen 1 bug gehad.

ThePiffer
27 mei 2010, 00:41
Ja precies, een hoopje stenen met een kruis erop (daar zal de schat wel liggen) en een touw geknoopt als strop en op de achtergrond bergen.. ik zeg WTF man wat is dat voor lauwe schatkaart?? Iemand tips???:+

Hanging rocks...

I ColoSsuZz I
27 mei 2010, 00:41
ach houd je nek toch gewoon man, als je niet eens kunt zien dat dit een fantastisch spel is rot dan maar gewoon op. het is geen 9.8 waard daar geef ik je gelijk een maar toch zeker een dikke 9.als je dit spel al een 7 zou geven vraag ik me af wat jij andere spellen geeft..

Meneer is gelijk op ze pik getrapt hier, maar sorry hoor, elk punt wat ik opnoem ik bij mij al paar keer voorgekomen dus ik vind zeker geen 9 waard. Beter houd jij dus je bek

Totaal met Colossus oneens. Ik heb geen last van die bugs die jij allemaal opnoemt. 1 keer gehad met de save bug, maar thats it. Ff probleem gehad bij de brug glitch, maar dit was met een gekopieerde versie. De ps3 versie geen last van gehad. Bounty huisje werkt bij mij wel gewoon altijd. Als er niemand is drukt john op het belletje. Misschien is jou john lui. Map altijd gewoon geladen .Ja enkele vastloper. Vind ik ook niet kunnen. Patchen die hap. De rest van die vreemde bugs van jou heb ik geen last. Lucky me. Top spel 9.5 zowiezo.

Ik dus wel, en op belletje drukken bij balie? Jaa moet die optie wel verschijnen, en dat gebeurt ook niet....

Uhhhh ik weet niet hoor maar je paard stopt automatich als die een afgrond naderd:P dus weet niet hoe jij een ravjin in rent:P

Enige die ik heb gemerkt die je noemt is dat ze je niet oppakken voor de rest nog geen 1 bug gehad.

Heb ik ook als ik naar ravijn toe ren, stopt hij ook automatisch, sterker nog je krijgt je paard amper eraf gerent:P ( net geprobeerd ) maar bij races schiet het paard soms echt ineens naar links of rechts vlak voor een brug :S

Nuggatz
27 mei 2010, 00:42
Er komen toch wel meer patches(hoop ik) die al die probleempjes op gaan lossen.

I ColoSsuZz I
27 mei 2010, 00:44
Er komen toch wel meer patches(hoop ik) die al die probleempjes op gaan lossen.

Waarschijnlijk wel, maar deze dingen hadden er naar mijn mening niet in mogen zitten hoor ;) kleine bugs prima, maar map die niet laad of bounty huisjes dat niet werkt vind ik wel erg storend :P

Holy-Shizz
27 mei 2010, 00:57

Ik zie net ook pas dat de Elegant Suit het cheat pak is :<.

Gunnis
27 mei 2010, 01:06
Heb online nog niet eens gespeeld alleen maar SP tot nu toe:)

I ColoSsuZz I
27 mei 2010, 01:09
Heb online nog niet eens gespeeld alleen maar SP tot nu toe:)

Heb ook alleen nog maar SP gespeeld

Irf
27 mei 2010, 01:15
Heb ik ook, heel vervelend.

Zijn er nu nog steeds vinden dat dit spel overal een 9.8 verdient :S Come on, voordat spel uitkwam zei ik al dat niet ZO super was dan iedereen verwachtte, toen werd ik meteen aangevallen door sommige :{ maar iedereen ziet nu toch wel dat spel echt slecht is gwn, bugs in overvloed. Bugs die gwn het spelen soms echt irritant/onmogelijk maakt.

1, Bounty huisje werkt bijna nooit, en mocht er toch een keer een mannetje achter de balie zitten, dan of de optie om te betalen verschient niet, of optie verschijnt wel maar zit je minuten te wachten totdat het ook eindelijk gebeurt..
Is het niet gewoon zo dat daar ook openingstijden gelden?

2, Vandaag ook weer vervelende bug gevonden, het feit dat je nooit opgepakt kunt worden :{ Bedoel dat staat er nog een pop-up met; Keep your gun in your holster so that they kan arrest you ( ofso iets ) denk nou chill, wil nu ff niet dood. Maar ze blijven gwn schieten totdat je dood bent :S of je nou wapen vast hbt of niet :S heel vervelend
Geen idee of dit zo is. Toen het voor het eerst werd gemeld werkte het wel en daarna heb ik me nooit geprobeerd over te geven:P

3, Ontzichtbare objecten/mensen, verdwijnende mensen/objecten/, Opties die niet naar boven komen ( zoals betalen bounty, meedoen met poker )
Ook geen last van gehad, behalve 1 keer dat iemand die mn paard jatte verdween. Wacht even op patch en is geen probleem meer.

4, vastzitten in grond, map die niet laad waardoor je ineens in zwart gat rent en vastzit totdat geladen is..
Wacht op patch.

5, vastlopers
kan bij elk spel wel eens gebeuren...

6, Debiel paard
Debiel paard of bestuur jij m als een debiel?:D
7, Het ineens uitwijken van je paard, zo dat je vlak voor brug ineens naar links of rechts schiet en zo ravijn in rent :S
dat ligt denk ik zeker aan jou. Volgens mij kan je niet met je paardje omgaan:'(

Zo al 7 bugs/failures die van een 10 echt geen 9,8 maken maar eerder een dikke 7-7,5
oftewel, alles waar jij je aan ergens zal, als het echt een bug is, opgelost worden en kan je lekker weer genieten van deze leuke game:W

BRiKSo
27 mei 2010, 01:17
Heb tot nu toe eigenlijks maar 1 gehad dat ik niet verder kon door een bug maar verder waren het eerder komische dingen die er gebeurde :P heb tenminste nog nooit een hert 10 meter de lucht in zien schieten :)

Gunnis
27 mei 2010, 01:26
Jaaa:D
Net 1 van de 3 top tier paarden gevangen:)

Heb nu de Hungarian Half-bred zeer mooi paard:D en snel!

Trouwens er is ook 1 unique paard he genaamd: Dark Horse

vUZJtzPv888

I ColoSsuZz I
27 mei 2010, 01:28
oftewel, alles waar jij je aan ergens zal, als het echt een bug is, opgelost worden en kan je lekker weer genieten van deze leuke game:W

Heb geen Xbox live ;) dus nope, zal voor mij niet opgelost worden.

bangsat
27 mei 2010, 01:38
Heb geen Xbox live ;) dus nope, zal voor mij niet opgelost worden.

Nee omdat je die gekopieerde crap maar blijft spelen!! Jij hebt wel echt alle bugs bij elkaar. Misschien karma:P

Edit: Bounty huisje, dan drukt john marston zelf op het belletje. Hoef je niks voor te doen. Maar ja zal wel bug bij je zijn;)

Gunnis
27 mei 2010, 01:48
okey word er nu echt strontziek van!

Heb ik net me paard gevangen die ik wil hitch ik hem is die van mij! ga ik op een missie krijg ik daar een paard ben ik de mijne weer kwijt !!! :(

Nuggatz
27 mei 2010, 01:52
Ik word er ook een beetje ziek van, want me game freezde weer..

Oxigeon
27 mei 2010, 09:22

Antwoord op de vraag ;)

Moet je eens eventjes logisch nadenken. Op de eerste foto zie je een touw aan een boom hangen en op de 2e foto zie je rotsen.

Net boven Armadillo ligt een stapel stenen met een boom erop, dat gebied heet "Hanging Rock". Daar ligt de schat tussen een stapel stenen in. Om precies te zijn ligtie tussen de grote stenen

bangsat
27 mei 2010, 09:26
Antwoord op de vraag ;)

Moet je eens eventjes logisch nadenken. Op de eerste foto zie je een touw aan een boom hangen en op de 2e foto zie je rotsen.

Net boven Armadillo ligt een stapel stenen met een boom erop, dat gebied heet "Hanging Rock". Daar ligt de schat tussen een stapel stenen in. Om precies te zijn ligtie tussen de grote stenen

Lol. Correct. Moet ook zeggen dat ik er niet echt meer naar gezocht heb. Kreeg de kaart, keek ernaar en dacht mazzel:P

Tonne
27 mei 2010, 09:35
Colosus mischien ligt het aan jou en je gamingskills.
ik ben nog geen bug of glitch tegen gekomen.
mijn warhorse reageert perfect.
deze game staat samen met Mass effect 2 op een gedeelde 1e plek voor de GOTY

abruzzese
27 mei 2010, 09:36

Jammer genoeg bevat deze game te veel bugs om fatsoenlijk te spelen .
Conclusie is dat Rockstargames deze game veels te vroeg gerelease heeft .

Eigelijk door deze bugs onspeelbaar want mijn Playstation 3 heeft daardoor zo veel last van dat het beeld freeze en de game opnieuw moet opstarten

Waarom brengt Rockstar games niet een patch uit en je leest er ook helemaal niets over of ze er mee bezig zijn , echt heel vreemd voor een $100000000 game ???

-Gebruik de 'weizig' knop, ipv dubbelposts aan te maken! -Doncapi

Tonne
27 mei 2010, 09:43
nou ik heb de game ook sinds de release, en ik heb nog geen 1 glitch bug freeze of wat anders tegen gekomen.

I ColoSsuZz I
27 mei 2010, 10:23
Colosus mischien ligt het aan jou en je gamingskills.
ik ben nog geen bug of glitch tegen gekomen.
mijn warhorse reageert perfect.
deze game staat samen met Mass effect 2 op een gedeelde 1e plek voor de GOTY

Sinds wanneer heeft gameskills iets te maken met bugs die het spelen gwn een stuk minder maakt

Oxigeon
27 mei 2010, 10:42
Sinds wanneer heeft gameskills iets te maken met bugs die het spelen gwn een stuk minder maakt

Het kan misschien zijn dat hij een of andere toestencombinatie uitvoerd zodat de game gaat flippen. IK heb de game sinds vorige week donderdad en ben ook nog niks van een bug/glitch tegengekomen.

De fout kan dus op een paar dingen duiden:
- De gamedisc is fout
- Je doet zelf iets verkeerd
- Sommige ps3's weergeven die fouten misschien.

Welke ps3 hebben de mensen hier die last hebben van bugs?
Ik heb een slim 250GB en ben nog geen bug ofzo tegengekomen

Xmo
27 mei 2010, 10:44
60Gb ps3 en ook niks tegen gekomen speel al sinds de release elke dag

Tonne
27 mei 2010, 10:46
40Gb Ps3 Fat en ook nog geen bug tegengekomen

bangsat
27 mei 2010, 10:57
120gb slim. 1 keer een freeze in mp! 1x gesaved en toen zat ik ergens anders dan waar gesaved in de wildernis. Maar niks om erg over te klagen. Zoals ik al vermelde. Dit spel staat in mijn top 3!

Doncapi
27 mei 2010, 11:07
1 Vastloper gehad, en het gekke is dat ik geen zwevende objecten ben tegengekomen.

Oxigeon
27 mei 2010, 11:10
Een vastloper heb ik ook wel eens bij een andere game, dit heb ik echter nog niet meegemaakt bij RDR

IntenSePinda
27 mei 2010, 11:40
Genoeg mensen hebben last van bugs/freezes in de game, R* heeft zelfs een speciale technische support twitter account aangemaakt. Click< (http://twitter.com/RockstarSupport) Je ziet genoeg klachten over diverse dingen, mja ze replyen ook steeds met dat ze eraan werken..

chronic010
27 mei 2010, 11:47
M'n maat was ineens een plant. Ik vloog terwijl ik over een muurtje sprong ineens 100mtr ver, en daarna hartstikke dood natuurlijk. Maar ff serieus....heb nu zo'n 45 spellen voor de ps3, maar heb er nog geen 1 zo lang achter elkaar gedaan als deze. ik ben nu officieel verslaafd. vind het spel geweldig.

Silver NL
27 mei 2010, 12:00
Ik ben pas 1 bug tegen gekomen.

Was in Free Roam zon gang match aan het doen, had hem bijna klaar. Klom over hekje heen en schoot kilometer de lucht in. Hahaha
Was wel mooi gezicht, want ik zag echt de hele map van bovenaf, het is zooo groot he...

En toen viel ik neer en mors dood natuurlijk :P

Lutrian
27 mei 2010, 12:13
Ikzelf 3x een Freeze, 2 in SP, 1 in MP.

Voor de rest vind ik het echt een topgame! :Y

Raymi
27 mei 2010, 13:06
Heb hem uitgespeeld. Het einde kon beter maar de geweldige twist daarvoor was echt geweldig!:D RDR is na Demons Souls de beste game die ik heb gespeeld van dit jaar. Nu ga ik echt voor de platinum.

19Gamer92 NL
27 mei 2010, 13:08
Heb hem uitgespeeld. Het einde kon beter maar de geweldige twist daarvoor was echt geweldig!:D RDR is na Demons Souls de beste game die ik heb gespeeld van dit jaar. Nu ga ik echt voor de platinum.

Hoeveel uur heb je erover gedaan?

Tonne
27 mei 2010, 13:08

wait wut?
uitgespeeld? alleen de storyline gedaan wil ik hopen.

BlackBasic
27 mei 2010, 13:09

Gast, hou gewoon op man. Je hebt tog zelf de keuze gemaakt om het spel via een illegale kopie te spelen, dus zoek het bij jezelf, niet bij RDR! ^O^

Tonne
27 mei 2010, 13:14
Gast, hou gewoon op man. Je hebt tog zelf de keuze gemaakt om het spel via een illegale kopie te spelen, dus zoek het bij jezelf, niet bij RDR! ^O^

als dat waar is dan hoop ik dat hij geen 10min fatsoenlijk kan spelen.
piraterij op games is not cool

Raymi
27 mei 2010, 13:20
Hoeveel uur heb je erover gedaan?

Heb ook heel wat sidemissions gedaan en gekloot in de wildernis:P, dus ongeveer 26 uur. Zonder sidemissions ben je wel in 15 uur klaar schat ik zo in.

wait wut?
uitgespeeld? alleen de storyline gedaan wil ik hopen.

Heb tot nu alleen maar SP gedaan, mp niet eens aangeraakt.

Tonne
27 mei 2010, 13:25
Heb ook heel wat sidemissions gedaan en gekloot in de wildernis:P, dus ongeveer 26 uur. Zonder sidemissions ben je wel in 15 uur klaar schat ik zo in.

Heb tot nu alleen maar SP gedaan, mp niet eens aangeraakt.

dan ben je er nog hard doorheen geknalt :)
en nu voor de volle 100% zeker

Raymi
27 mei 2010, 13:31
dan ben je er nog hard doorheen geknalt :)
en nu voor de volle 100% zeker

De game was zo vet dat ik de controller moeilijk kon laten liggen:P en nu idd voor de 100%, zit nu op 82,4%.

SgtGohan
27 mei 2010, 13:36

Dat wist ik dus niet, dan vind ik het allemaal niet zo gek. en dan moet je helemaal niet klagen als je het hier illegaal en voor niks ligt te spelen.

I ColoSsuZz I
27 mei 2010, 13:53

Ik ben van plan het spel te gaan kopen hoor ;) heb namelijk 2 xboxen ;) maar in mijn huidige versie zitten veelste veel bugs, en reden waarom ik erover begin is; als in normale kopie ook zit, koop ik hem dus niet....

Al met al, illegale kopie of niet, deze bugs horen er sowieso niet in te mogen..En voor alle haters, make me famous plz:+

Holy-Shizz
27 mei 2010, 14:01
120gb slim. 1 keer een freeze in mp! 1x gesaved en toen zat ik ergens anders dan waar gesaved in de wildernis. Maar niks om erg over te klagen. Zoals ik al vermelde. Dit spel staat in mijn top 3!

Het is volgens mij standaard , en vast ook wel met een reden, dat je telkens ergens anders terecht komt , dan waar je oorspronkelijk je kampvuur hebt gemaakt.

SgtGohan
27 mei 2010, 14:05
Ik ben van plan het spel te gaan kopen hoor ;) heb namelijk 2 xboxen ;) maar in mijn huidige versie zitten veelste veel bugs, en reden waarom ik erover begin is; als in normale kopie ook zit, koop ik hem dus niet....

Al met al, illegale kopie of niet, deze bugs horen er sowieso niet in te mogen..En voor alle haters, make me famous plz:+
Hoor je wel wat je zegt.. illegale kopieën zijn niet alles er komen wel vaker bugs en fouten in voor omdat ze het moeten cracken.

Tonne
27 mei 2010, 14:06

wij haten niet. het is gewoon sneu dat je hier ziet te klagen over bugs, terwijl je een illegale kopie hebt. wat betekent dat je dus ook geen update's en patches binnenkrijgt. dus FU met je geklaag.

BassHert
27 mei 2010, 14:13
omg, ik ben te lui om te kijken waarom je nou zo loopt te zeiken, maar ik lees al illegale kopie en bugs die erin zitten... JOH, misschien moet je een belletje plegen naar Captain Obvious.

fUture_gmr
27 mei 2010, 14:34
Laat m toch, miss heeft ie geen geld:+

SgtGohan
27 mei 2010, 14:36
hij moet zelf weten of ie het illegaal download, maar dan moet je niet lopen klagen hier over bugs en glitches enzo.

I ColoSsuZz I
27 mei 2010, 14:36
Hoor je wel wat je zegt.. illegale kopieën zijn niet alles er komen wel vaker bugs en fouten in voor omdat ze het moeten cracken.

RDR is wel de enigste kopie die faalt qua bugs, dusja...erg jammer hoor

Irf
27 mei 2010, 14:42

lekker voor je!

Elke game wordt tegenwoordig misschien wel te vroeg uitgebracht, maar gelukkig worden hier patches voor gemaakt waar wij dan heerlijk van kunnen genieten. Zie jezelf als early adopter die een product koopt dat alleen nog maar beter kan worden.

Toen ik COD4 kocht kon ik in de multiplayer niet eens iemand een headshot geven met een sniper maar dat wilt niet zeggen dat dit spel geen 10 verdiend.
Als jij nou te arm bent of het er gewoon niet voor over hebt om een paar tientjes neer te leggen voor een goed spel moet je lekker je mond houden en een ander spel gaan downloaden wat geen bugs heeft. Dan speel je alleen niet een spel wat zo goed is als deze:)

Holy-Shizz
27 mei 2010, 14:42

http://img85.imageshack.us/img85/1889/1265936723732.jpg

I ColoSsuZz I
27 mei 2010, 14:44
lekker voor je!

Toen ik COD4 kocht kon ik in de multiplayer niet eens iemand een headshot geven met een sniper maar dat wilt niet zeggen dat dit spel geen 10 verdiend.
Als jij nou te arm bent of het er gewoon niet voor over hebt om een paar tientjes neer te leggen voor een goed spel moet je lekker je mond houden en een ander spel gaan downloaden wat geen bugs heeft. Dan speel je alleen niet een spel wat zo goed is als deze:)

OMG, domste thuis? :+ Het gaat hier niet eens om skills oid..

EDIT; net aan een vriend gevraagt of ik RDR bij hem kan spelen binnenkort ( legaal op ps3 ) zien of het daar echt drastisch anders is, zo niet dan ga ik niet me geld verspillen ;)

fUture_gmr
27 mei 2010, 14:48
Hij heeft het toch ook niet over skills:')

Hij geeft een voorbeeld.

Anyway miss is het best voor jouw om over een tijdje trug te komen. Tenzij je Wild west gelynched wilt worden in dit topic:P

Tonne
27 mei 2010, 14:49

hij heeft het toch niet over skills,
maar het feit dat jij als newfag hier loopt te bitchen over glitches en bugs,
terwijl onze retail RDR al een 1.02 of 1.03 versie is. en jij nog loopt te sukkelen met een gekraakte beta 0.8 ofzo

http://pix.motivatedphotos.com/2008/10/17/633598728214553864-STFUandGTFO.jpg

Jeuxneo
27 mei 2010, 14:49
Had alle missies gedaan voor de onbekende mensen daarna de game uitgespeeld. Nog wraak genomen krijg ik de aftiteling crasht me playstion 3 60gb... Was ongeveer op 85% :(

Irf
27 mei 2010, 14:51

Hij heeft het toch ook niet over skills:')

Hij geeft een voorbeeld.

Anyway miss is het best voor jouw om over een tijdje trug te komen. Tenzij je Wild west gelynched wilt worden in dit topic:P
denk wel dat ik op iemand die stil stond op zn hoofd kon mikken hoor...:')
Wat Born zegt, ik geef een voorbeeld m.b.t. patches;)

SgtGohan
27 mei 2010, 15:00
Had alle missies gedaan voor de onbekende mensen daarna de game uitgespeeld. Nog wraak genomen krijg ik de aftiteling crasht me playstion 3 60gb... Was ongeveer op 85% :(

dat is kut voor je.:o

Edit: en welk level is iedereen online eigelijk?

Jeuxneo
27 mei 2010, 15:01
Behoorlijk, gelukkig heb ik de game nog wel kunnen uitspelen ^O^
Misschien istie overhitted. Aangezien ik net de cd wel terug kreeg

Irf
27 mei 2010, 15:02
nooit geleerd om spoilers neer te zetten?:(

Jeuxneo
27 mei 2010, 15:03
Wraak op wie? Dat heb ik niet gezegd :P Misschien wel op me paard, omdattie altijd zo langzaam was :+

Nuggatz
27 mei 2010, 15:06
XD Ik durf echt niet meer te spelen zometeen crashed hij weer, en er zitten volgens mij ineens krasjes op me disc :o Hopelijk komt er snel een Massive Uber Patch

koenniej
27 mei 2010, 15:14
dat is kut voor je.:o

Edit: en welk level is iedereen online eigelijk?

ik ben al 41:P heb eigelijk de SP nog niet aangeraakt vermaak me prima in free roam met vrienden gang hide outs doen:)

RicoKrouwel
27 mei 2010, 15:15
Het is bekend dat bepaalde versies Xbox360 consoles krassen maken op discs, het kan zijn dat jij dus zo'n versie hebt. Een patch gaat je daar niet bij helpen.

SgtGohan
27 mei 2010, 15:27
ik ben al 41:P heb eigelijk de SP nog niet aangeraakt vermaak me prima in free roam met vrienden gang hide outs doen:)

pff ik ben volges mij iets van 14 dus het omgekeerde:+

Nuggatz
27 mei 2010, 15:33
Het is bekend dat bepaalde versies Xbox360 consoles krassen maken op discs, het kan zijn dat jij dus zo'n versie hebt. Een patch gaat je daar niet bij helpen.

Klopt, maar het is alleen bij RDR gebeurd, en precies toen hij vast liep. Dus als er een patch komt die o.a. de Freezes fixt dan is er denk ik ook geen probleem meer. Ik had ook even me andere games nagekeken die ik gister gespeeld had, en daar was geen krasje op te zien.

Tonne
27 mei 2010, 15:34
Klopt, maar het is alleen bij RDR gebeurd, en precies toen hij vast liep. Dus als er een patch komt die o.a. de Freezes fixt dan is er denk ik ook geen probleem meer. Ik had ook even me andere games nagekeken die ik gister gespeeld had, en daar was geen krasje op te zien.

ff microsoft bellen dacht ik

Nuggatz
27 mei 2010, 15:49
Ja, ga ik misschien ook wel doen. Ik ga even verder spelen en als er meer krassen op komen ga ik even klagen xD

rubbie
27 mei 2010, 16:29
ik vind deze game echt een stuk leuker als gtaIV eerlijk gezegd jullie?

Tonne
27 mei 2010, 16:37

agreed.

Gunnis
27 mei 2010, 16:41
Ik heb wat met paarden in dit spel.. nu rent me paard het water in.. gaat die dood!

Oxigeon
27 mei 2010, 16:49
Ik heb wat met paarden in dit spel.. nu rent me paard het water in.. gaat die dood!

lol...

Ik ben online level 9. Heb nog niet zo gek veel gedaan. Wat op beesten gejaagd en 4 hideouts.n Gaat opzich best snel qua XP

Mysterio_89
27 mei 2010, 17:02
Eff een vraagje aan ps3 bezitters hebben jullie ook last van veel connectie en error problemen online ?.Dat je vaak van free roaming wordt disconnect en mensen niet kan Joinen ?

Troublemaker
27 mei 2010, 17:28
Nee

SgtGohan
27 mei 2010, 17:31

nee vind ik niet, maar de omgeving van gta spreekt me dan ook meer aan als een western, en @ mysterio nee

RicoKrouwel
27 mei 2010, 17:36
Op bepaalde vlakken kun je GTA wel goed met Red Dead Redemption vergelijken. Bv de personages en de missie structuur zijn nagenoeg hetzelfde opgezet. Maar toch vind ik de ervaring anders, dus ik zou echt niet kunnen zeggen wat ik nou een beter of leuker spel vind. Speel ze allebei met veel plezier en vind dit soort spellen gewoon ongelooflijk vet.

IntenSePinda
27 mei 2010, 17:45
Eff een vraagje aan ps3 bezitters hebben jullie ook last van veel connectie en error problemen online ?.Dat je vaak van free roaming wordt disconnect en mensen niet kan Joinen ?

Lijkt mij dat het aan je NAT-instellingen ligt? Of ze moeten dat probleem misschien ook patchen ofzoiets.

Mysterio_89
27 mei 2010, 18:05
Lijkt mij dat het aan je NAT-instellingen ligt? Of ze moeten dat probleem misschien ook patchen ofzoiets.

weet al waar het aan ligt me kuit firewall :(

SgtGohan
27 mei 2010, 18:12
kuit firewall:')

Mysterio_89
27 mei 2010, 18:43
yes eindelijk gefixt en dat zonder de hulp van sitecom kugh €0,50 pm oplichters:'( . Maar gefixt met grote vriend Google:)

zo donderschok en bangsat86 geen connectie problemen meer^O^

bangsat
27 mei 2010, 19:23
yes eindelijk gefixt en dat zonder de hulp van sitecom kugh €0,50 pm oplichters:'( . Maar gefixt met grote vriend Google:)

zo donderschok en bangsat86 geen connectie problemen meer^O^

Oke dan beter gozer. Zei ik toch. Google het:P

ricejuh
27 mei 2010, 19:51
besteld bij wehkamp.nl.

Maar wat een afzetters, moet je 1,95 verzendkosten betalen. Ok, dat is normaal. Moet je nog een euro bij betalen als je het thuisgestuurd wil hebben. Kom op zeg, dat is toch verzendkosten.:P

GamerMaus
27 mei 2010, 19:55
Wat een oplichters zeg..

Ik heb zin in maandag, na mijn laatste examen langs de Music Store. :)

Troublemaker
27 mei 2010, 19:56
GTA IV is leuker vind ik

LegendMitch
27 mei 2010, 20:07
GTA IV vond ik tegen vallen. Deze game daarentegen vind ik geweldig.

ricejuh
27 mei 2010, 20:20
Wat een oplichters zeg..

Ik heb zin in maandag, na mijn laatste examen langs de Music Store. :)

idd, kan ik echt niet tegen. is wel een euro ja! of had je het tegen Mysterio?:P

GamerMaus
27 mei 2010, 20:27
Ik had het inderdaad tegen jou, waarom zou je nou weer in 1 euro extra verzendkosten rekenen?

nickdw
27 mei 2010, 20:46
vaag, ik ben nu bij een stuk in mexico op 38% ofzo en dan moet ik wachten tot 5AM, ik heb beide 5 uur geprobeerd maar hij begint niet.. is de enige quest nog die er staat ?

SgtGohan
27 mei 2010, 20:55
geen idee sorry

fUture_gmr
27 mei 2010, 21:26

Tell me about it.

Ik heb speciaal 2 uur overnieuw gedaan. Ik fluit op een gegeven moment mn paard. komt er zo een bruine paard naar me toe. Ik denk WTF waar is mn trouwe ouwe golden horse. Ik denk fast zo een bug, maar na paar keer fluiten blijft ie het zelfde.

Dus moest ik terug, had gelukkig nog een savefile van dat die er nog wel was. Moest wel weer zo een stranger missie doen en opeens toen ging alles mis, werd ik gekilt, shoot ik een civil per ongeluk dood, tekens terug:P

maar gelukkig ben er weer en zelfs verder nu.

Im about to enter mexico.
EN niemand neemt mn trouwe paard af. heb zelfs een tropfie gekregen daarvoor:)

PS: Korte Red dead redemption film, gemaakt van de RDR engine! 29 may.(if not posted yet)
100636

Holy-Shizz
27 mei 2010, 21:59
Heb bijna de Legend of the West outfit, alleen nog Sharpshooter rank 10 :D!

SgtGohan
27 mei 2010, 22:14
pff die wil ik ook nog maar zal nog wel even duren... ook de enigste outfit die ik wil behalve de duster coat die ik nu draag:+

CelestialSaiyan
27 mei 2010, 22:25
besteld bij wehkamp.nl.

Maar wat een afzetters, moet je 1,95 verzendkosten betalen. Ok, dat is normaal. Moet je nog een euro bij betalen als je het thuisgestuurd wil hebben. Kom op zeg, dat is toch verzendkosten.:P

haha xD

fUture_gmr
27 mei 2010, 22:43
staat er bij jullie ook bij bepaalde outfits search thieves lading??

Terwijl je daar al 20 keer bent geweest en dignen gedaan hebt?:)

nickdw
27 mei 2010, 23:00
vind sP echt geweldig maar net ff Mp gedaan maar wat is dat ruk zeg:S

Silver NL
27 mei 2010, 23:08
Ik had een vraagje.

Bij de trophy van speel 20 missies met hetzelfde paard, die klopt volgens mij niet.
Heb nu 27 missies gedaan met hetzelfde paard :S
Geen trophy...

Iemand zelfde probleem?

Holy-Shizz
27 mei 2010, 23:13
Ik had een vraagje.

Bij de trophy van speel 20 missies met hetzelfde paard, die klopt volgens mij niet.
Heb nu 27 missies gedaan met hetzelfde paard :S
Geen trophy...

Iemand zelfde probleem?

Is je paard dood gegaan tijdens een missie/ het spelen?

staat er bij jullie ook bij bepaalde outfits search thieves lading??

Terwijl je daar al 20 keer bent geweest en dignen gedaan hebt?:)

Je moet hiervoor een ''Container'' open maken. Deze bevind zich in de boven verdieping van een groot warenhuis in Thieves Landing.

Trunx
27 mei 2010, 23:16
vind sP echt geweldig maar net ff Mp gedaan maar wat is dat ruk zeg:S
SP is super, vind de mp ook geen bal aan.

SgtGohan
27 mei 2010, 23:18
godverdomme wat zijn die beren kut:w

Holy-Shizz
27 mei 2010, 23:22
godverdomme wat zijn die beren kut:w

Haha hoezo :D?

En jeeeuj heb de Legend of the West outfit :>.

SgtGohan
27 mei 2010, 23:44
Haha hoezo :D?

En jeeeuj heb de Legend of the West outfit :>.

ze killen de hele tijd mijn paard:P

En net had ik dat zwarte american breed paard gevonden komt er heel cliché net een trein langs en was ie spoorloos verdwenen:o

Nuggatz
27 mei 2010, 23:46
http://i22.photobucket.com/albums/b342/Tolkoto/reddead-reviewcomic-page2.jpg

SgtGohan
27 mei 2010, 23:51
iemand die hem al gevangen heeft een tip waar ik kan zoeken naar dat american breed paard?

bangsat
27 mei 2010, 23:55
iemand die hem al gevangen heeft een tip waar ik kan zoeken naar dat american breed paard?

zwarte paard toch? Die vind je rechtsboven bij de buffels. Best moeilijk te vinden. Uitkammen dus dat gebied!:P:P

SgtGohan
27 mei 2010, 23:55
zwarte paard toch? Die vind je rechtsboven bij de buffels. Best moeilijk te vinden. Uitkammen dus dat gebied!:P:P

godverdomme net weer zoiets met de trein, ik wilde omdraaien en afstappen van een paard hoor ik ineens dat geluid van de trein stond nog op de rails en ja hoor BAM DOOD:+

Edit: heb hem gevangen:)

ik zag hem over een heuveltje lopen en toen had ik hem zo, voor de mensen die hem nog moeten vangen ik heb hem gevonden bij de tweede "e" van beechers hope dus het woord zelf zeg maar daar de tweede "e" van op die plaats

Ice
28 mei 2010, 01:24
Weet iemand een goede locatie om cougars te vangen? Kwam ze eerst overal tegen alleen nu ik ze nodig heb zijn ze nergens te vinden.

Dvd-Linden
28 mei 2010, 01:37
Vandaag maar heel kort kunnen spelen, maar wat een vette game vind ik dit zeg. Heb gelukkig ook al de horseshoe trophy, want zit er continu wel vlakbij, maar tot nu toe pas 1 keer raak.

Lutrian
28 mei 2010, 01:44
Net de 1e 3 schatten gevonden, best tof.

De schatkaart die ik nu heb is alleen niet zo makkelijk als de 1e 3. :P

UT_killerdude
28 mei 2010, 02:40
pfff ik vind het jammer dat het vechten met de vuisten niet goed is uitgewerkt :/.

Nol
28 mei 2010, 02:57
Is ook niet heel erg zinvol als iedereen met een gun rondloopt, komt meestal toch tot een shootout...

Raymi
28 mei 2010, 03:12
Weet iemand een goede locatie om cougars te vangen? Kwam ze eerst overal tegen alleen nu ik ze nodig heb zijn ze nergens te vinden.

Rio Bravo bij plainview gebied ben ik er veel tegengekomen, Bij Great Plains ook wel aardig wat net zo als in Tall Trees bij het sneeuw gebied. Tall Trees is echt mooi maar ontzettend gevaarlijk(veel te veel beren daar, ben daar aardig veel doodgegaan en me paard ook:P).

Oxigeon
28 mei 2010, 09:30
De Horseringer heb ik ook, is een lastige trophy.

Mijn paard gaat wel eens dood, beginnen die 20 missies dan steeds opnieuw die je moet uitvoeren? Dan kan ik hem nooit meer krijgen denk ik. Zit nu ergens bij missie 37 en ben bang dat mijn paardje nog wel eens dood wil gaan

koenniej
28 mei 2010, 09:44
De Horseringer heb ik ook, is een lastige trophy.

Mijn paard gaat wel eens dood, beginnen die 20 missies dan steeds opnieuw die je moet uitvoeren? Dan kan ik hem nooit meer krijgen denk ik. Zit nu ergens bij missie 37 en ben bang dat mijn paardje nog wel eens dood wil gaan
je kan alle missies herspelen via het menu geloof ik

Tieske
28 mei 2010, 10:40
Iemand nog interesse in een Deadly Assassin Outfit code?
Kreeg deze van FRS, maar zat al bij mijn LE die ik binnen kreeg.

Oxigeon
28 mei 2010, 10:45
Doe mij hem maar :$

Freakymarf
28 mei 2010, 11:07
Hebben jullie ook zo een vage fout in het spel dat er de hele tijd een plant ronddraaid in het spel. Je komt hem vaak tegen

Doncapi
28 mei 2010, 11:56

Coagars zijn in het noorden te vinden. Tegen de grens aan.

Heb een paar gezien in Tall Trees, in de bergen.

Tonne
28 mei 2010, 12:07
ik heb ze zelf gevangen in de wildernis daarbij dat treinstation waar je je bounty ook moet af betalen.

Lutrian
28 mei 2010, 12:11
Ik vang ze niet, ik heb ze neergeschoten. :P

SgtGohan
28 mei 2010, 12:38
cougars vangen?:o

Silver NL
28 mei 2010, 13:11
Is je paard dood gegaan tijdens een missie/ het spelen?

Ik zeg toch, heb al 27 missies met zelfde paard gedaan. Begrijpend lezen lastig zeker?
Lijkt me dus niet dat hij dood is gegaan, of het spel moet 1 grote grap zijn:+

Ik word gek van die glitchie trophies:(

Troublemaker
28 mei 2010, 13:24
Ik heb net zo'n cougar gevangen best wel grappig dat het dan een soort van '' hond '' van je word :P

Ice
28 mei 2010, 13:29
Ik heb ze inmiddels ook gevonden, of eigenlijk vonden ze mij. Ik wou het net opgeven en verder gaan met de missies toen ik vlak bij Repentance Rock aangevallen werd. paard dood en achter die cougar aan te gaan om hem met me mes neer te maaien. Daarna snel een kamp neergezet en gesaved en nog een rondje gelopen waarna de volgende me al aanviel.

bangsat
28 mei 2010, 13:35
Ik zeg toch, heb al 27 missies met zelfde paard gedaan. Begrijpend lezen lastig zeker?

Misschien moet je ff normaal reageren. Je eerste 2 zinnen komen niet bepaald vriendelijk over. Verdwijn anders maar weer van het forum!!

Voor iedereen die mp niks aan vind. Wat vinden jullie er niet leuk aan dan? Capture de bag of shooutout is wel vermakelijk. Gewoon hardcore mode!^O^

koenniej
28 mei 2010, 13:39
raak je al je wapens kwijt als je legendary mode gaat doen online?

Nuggatz
28 mei 2010, 14:28
Lol ik heb zo'n achievement geunlocked (xbox360)
Spurred to Victory
Complete 20 story missions without switching to a new horse at a hitching post.

Maar ik heb nog geeneens 20 story missions gedaan xD

Raymi
28 mei 2010, 14:43
Spurred to Victory

Moet die trophy opnieuw doen:{, omdat mijn paard dood is gegaan in de wildernis en ik regelmatig heb geswitcht van paard. Doe die trophy als laatst.

Black-Thom
28 mei 2010, 15:15
ik vond de trophie Dastardly echt nergens op slaan XD
wtf krijg je een beloning om een vrouwtje op de trein rails te leggen en er dan naar te kijken als de trein er over heen raast XD

weten jullie trouwens of de Double-Action revolver uit de Mp ook in de Sp kan worden gebruikt? :P en zo jah hoe kom ik hier dan aan?

jellejelle
28 mei 2010, 15:32
ik vond de trophie Dastardly echt nergens op slaan XD
wtf krijg je een beloning om een vrouwtje op de trein rails te leggen en er dan naar te kijken als de trein er over heen raast XD
Das toch mooi man, beetje kloten, je moet alleen zorgen dat je niet gezien wordt, anders heb je de law achter je aan :P

Doncapi
28 mei 2010, 15:38
Net de singleplayer uitgespeeld. Het einde had ik absoluut niet verwacht, erg vet gedaan.

Nu lekker klote :D

Jeuxneo
28 mei 2010, 16:23
weten jullie trouwens of de Double-Action revolver uit de Mp ook in de Sp kan worden gebruikt? :P en zo jah hoe kom ik hier dan aan?

Tesoro Azul Hideout ;)

SgtGohan
28 mei 2010, 18:32
pc gecrashed, dadelijk even wegbrengen waarschijnlijk moederbord dood dus dat zal even flink red dead redemption spelen gaan worden:')

Nathan Drake
28 mei 2010, 18:46
Net de singleplayer uitgespeeld. Het einde had ik absoluut niet verwacht, erg vet gedaan.

Nu lekker klote :D

Heb de game nog niet (zou hem na de examens kopen), maar ik kijk op YouTube en zo een of andere zak vindt het nodig om het einde te spoilen.:'(
Maja, het blijft natuurlijk bangelijk die game^O^

fUture_gmr
28 mei 2010, 19:23
Spurred to Victory

Ik wel en kreeg die achivment ook. Mocht ook wel ik was m altijd trouw mn horse:)

BRiKSo
28 mei 2010, 19:24
Heb nu voor het eerst in deze game echt een teleurstellende gebeurtenis gehad :(
Was ff bezig met een knaap voor een trein te proberen te leggen toen ik opeens op de zelfde rails verder een trein op me af zaag komen terwijl er ook al één achter reed :')
Dus hoopte dat ze echt geweldig zouden botsen :D Maar ze reden helaas gewoon door elkaar heen :'(
Heb er gelukkig wel snel een kort filmpje van kunnen maken :D

GamerMaus
28 mei 2010, 20:00
Dacht ik even mooi RDR te halen na mijn examen maandag, is die uitverkocht. Maar nu komt er dinsdag een nieuwe lading binnen bij Music Store en leggen ze hem apart voor mij. :)

playstation356
28 mei 2010, 20:12
goede reactie als iemand je wil helpen, misschien had je het beter sarcastisch kunnen maken met een ':P' erachter?

Nu weer even on-topic :). Ik heb RDR gisteren gehaald en ik vind het tot nu toe zeer vet. Alleen zoek ik een manier om wat sneller aan geld te komen. Wat is nou een diersoort die aan het begin makkelijk te vangen is en waar je veel cash voor krijgt? Of zijn er andere klusjes waar je veel mee verdient?

Heb er gelukkig wel snel een kort filmpje van kunnen maken
Ik wacht in spanning af :P

fUture_gmr
28 mei 2010, 20:35
Heb nu voor het eerst in deze game echt een teleurstellende gebeurtenis gehad :(
Was ff bezig met een knaap voor een trein te proberen te leggen toen ik opeens op de zelfde rails verder een trein op me af zaag komen terwijl er ook al één achter reed :')
Dus hoopte dat ze echt geweldig zouden botsen :D Maar ze reden helaas gewoon door elkaar heen :'(
Heb er gelukkig wel snel een kort filmpje van kunnen maken :D

Zet m ook eens op rsow forum!:P
Dan kijk ik m vnvnd!

RicoKrouwel
28 mei 2010, 20:52
Vind wolven doden en vervolgens skinnen aardig geld verdienen voor in het begin. Later kun je op bizons jagen wat ook redelijk makkelijk geld opleverd.

fUture_gmr
28 mei 2010, 20:56
Of Je bent geen pussy EN je gaat gewoon BOUNTHUNTEN:$

lol joke:)

maar het is wel zo, meer money, voora when alive!:)

Holy-Shizz
28 mei 2010, 21:26

http://www.youtube.com/watch?v=uLEOjy-lj8U

Maar goed, helaas weet ik het ook niet dan, soms krijg ik ook een ander paard onder m'n kont terwijl ik al een tijd dezelfde ''Deed'' gebruik.

BassHert
28 mei 2010, 22:23
Lol vandaag eindelijk binnen gekregen, eerst kon ik me echt niet inhouden om van alles te jatten en mensen van hun paard te knallen voor geld xD alleen nu is mijn bounty wel erg hoog en ik heb maar 2 missies gedaan ofzo xD dus morgen maar ff opnieuw beginnen :')

Mysterio_89
29 mei 2010, 00:13
pff vandaag eff geen RDR gespeeld had gisteren heeeel lang met born chiller gespeeld en moet morgen werken. ;)

bangsat en donderschok i know you guys miss me today :P

fUture_gmr
29 mei 2010, 01:00
pff vandaag eff geen RDR gespeeld had gisteren heeeel lang met born chiller gespeeld en moet morgen werken. ;)

bangsat en donderschok i know you guys miss me today :P

hahah ik wist niet dat je hier Mysterio_89 heette:P dacht gewoon Deadpool. Jah was wel lang gistern heb nog hoofdpijn:P Maar bungiejumpen zonder touw was wel lache:PXD