View Full Version : andere kleur.
WallSight
8 mei 2008, 19:08
Is het ook toegelaten om voor de lol in een andere kleur te posten. Ik bedoel in het groen of zo.
Of is heb je dit liever niet? Of enkel in Offtopic, of mag het wel als het niet TE opvallend is?
Het is misschien een belachelijke vraag, maar ik vroeg het me al een tijdje af en ik wil het nu wel eens weten.
VincentG
8 mei 2008, 19:22
Zijn geen stricte regels voor, maar het is niet de bedoeling om in andere kleuren te posten. Slaat nergens op, leest minder prettig / is storender en waarom wat tijd verspillen om een andere kleur te kiezen? Maakt je niet tof ofzo, eerder irritant.
WallSight
8 mei 2008, 19:29
nee, maar ik had het eerder over 1 algemene, (niet zo flashy) kleur, die je de hele tijd gebruikt, bijvoorbeeld een maand lang; ik bedoel niet wisselen elke dag :M
Kijk, deze kleur bijvoorbeeld, ik snap niet dat dat stoort!
Maar goed, als het niet mag, dan doe ik het alleen in speciale gelegenheden!
Silver NL
8 mei 2008, 19:45
Nee als jij alleen het gebruikt stoort het niet, maar als tien mensen in dit topic gaan posten met allemaal een andere kleur.
Is het wel irritant ;)
WallSight
8 mei 2008, 19:47
Ok, that makes scenes. Kunnen we dan een overeenkomst gebruiken dat het bijvoorbeeld enkel in OFFTOPIC mag? Dat zou leuker zijn; heel dat topic dient er toch voor om te zeveren.
Pewiity
8 mei 2008, 19:54
Ik vind het ook irritand, kleuren die lastig te lezen zijn (roze, groen, gele etc.) lees ik gewoon niet.
De rode kleur die mods soms gebruiken om hun bericht op te laten vallen is wel handig.
AjaxRulzz
8 mei 2008, 19:58
Doe maar in offtopic topic hoor want als je nergens tegen kan moet je ook niet in offtopic topic kijken :P:P
lepellikker
8 mei 2008, 19:58
Ik ben het er ook mee eens dat het één grote chaos wordt als iedereen een andere kleur gaat gebruiken. Er is al een standaard kleur en dat is zwart. Wat mij betreft mag het wel in het offtopic topic, maar dan ook alleen in het offtopic topic.
AjaxRulzz
8 mei 2008, 20:01
Ik ben het er ook mee eens dat het één grote chaos wordt als iedereen een andere kleur gaat gebruiken. Er is al een standaard kleur en dat is zwart. Wat mij betreft mag het wel in het offtopic topic, maar dan ook alleen in het offtopic topic.
Zoals jij he nu gebruikt is het ook wel handing
(ok das vet drukken maar dat kan ook in rood ofzo)
WallSight
8 mei 2008, 20:09
Dat is genoteert cfreak; en wat dat save offtopic gedoe betreft? mag dat nog met mate in het offtopic? Of helemaal niet meer.
lepellikker
8 mei 2008, 20:30
Het kan zijn dat Martijn, Jelle of Vincent een andere mening heeft wat betreft kleur gebruik in het offtopic topic dus het kan nog veranderen. Wat betreft dat Save Offtopic gebeuren, dat hadden we al via PM besproken.
AjaxRulzz
8 mei 2008, 20:44
Gewoon normaal doen in offtopictopic dan heb je da ook niet nodig
Eens.
WallSight
8 mei 2008, 21:05
Mag gesloten worden